پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۸۱۰۲
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۶
یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن از اجرای بزرگترین عملیات در عمق عربستان و هدف قرار دادن اهداف حساس نظامی و اقتصادی در این کشور از آغاز تجاوز به خاک یمن خبر داد. وی افزود: با تعدادی از موشک‌های «بدر» و هواپیما‌های «قاصف k۲» اهداف اقتصادی و نظامی در جیزان، نجران و عسیر را هدف قرار دادیم.یحیی سریع در ادامه گفت که اهداف حساسی را در ریاض با موشک‌های "ذوالفقار" و تعدادی از موشک‌های «صماد ۳» هدف حملات قرار دادیم.

شعار سال: «یحیی سریع» سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن گفت: بزرگترین عملیات نظامی منحصر به فردی را در عمق عربستان انجام دادیم.

وی افزود: با تعدادی از موشک‌های «بدر» و هواپیما‌های «قاصف k۲» اهداف اقتصادی و نظامی در جیزان، نجران و عسیر را هدف قرار دادیم.

یحیی سریع در ادامه گفت که اهداف حساسی را در ریاض با موشک‌های "ذوالفقار" و تعدادی از موشک‌های «صماد ۳» هدف حملات قرار دادیم.

سخنگوی ارتش یمن با هشدار به عربستان سعودی تهدید کرد که در صورت ادامه تجاوزات و محاصره ملت یمن این رژیم با عملیاتی کوبنده و دردناک روبرو خواهد شد.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن در عین حال وعده داد که طی روز‌های آینده جزئیات این عملیات نظامی گسترده و منحصر به فرد را فاش خواهد کرد.

رسانه‌های سعودی بامداد امروز مدعی شده بود که که دو فروند موشک بالستیک را در آسمان ریاض رهگیری و منهدم کرده‌اند.

سایت شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 10  فروردین    99، کد خبر:   2232924، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین