پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۸۵۴۲
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۴
«کاظم الفرطوسی» سخنگوی گردان‌های سید الشهداء از زیرمجموعه‌های الحشد الشعبی گفت که تدابیر امنیتی شدید در برخی مقرهای نظامی برای مواجهه با هرگونه حمله احتمالی آمریکا اتخاذ شده است.
شعارسال: «کاظم الفرطوسی» سخنگوی گردان‌های سید الشهداء از زیرمجموعه‌های الحشد الشعبی گفت که تدابیر امنیتی شدید در برخی مقرهای نظامی برای مواجهه با هرگونه حمله احتمالی آمریکا اتخاذ شده است.
 
او به وبگاه بغداد الیوم گفت:«همه گروهها موظف به دفاع از عراق در صورت هرگونه حمله آمریکا به مواضع نظامی هستند و این وظیفه تنها منحصر به الحشد الشعبی نیست.»
 
به گفته وی گروه‌های عراقی برای پاسخ به هر حمله احتمالی آمریکا در آمادگی کامل به سر می‌برند و تدابیر امنیتی پیشگیرانه بر اساس سناریوهای احتمالی حمله آمریکا اتخاذ شده است.
 
این مقام الحشد الشعبی عراق در بیان جزئیات این تدابیر گفت که اگر آمریکا بخواهد از طریق هوایی حمله کند، اقدامات پیشگیرانه برای مخفی کردن برخی مواضع مهم نظامی اتخاذ شده است و اگر بخواهد به صورت عملیات زمینی و کماندویی عمل کند، در آن صورت نیز پاسخ نیروهای مقاومت عراق غافلگیرانه خواهد بود.
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری  شفقنا  ،تاریخ انتشار:  12  فروردین    1399،کدخبر:917099  ،www.fa.shafaqna.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین