پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۸۷۱۲
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۹
فاطمه صادقی کاراته کای کشورمان ضمن تبریک سال نو و آرزوی صحت و سلامتی برای همگان گفت: هفت سال است که ملی پوش این رشته هستم و در کارنامه ورزشی ام طلای امیدهای آسیا، نقره امیدهای جهان، جوانان جهان و نقره المپیک ساحلی را دارم.
شعارسال:ملی‌پوش کاراته ایران گفت: امیدوارم که همه ما بتوانیم در جایگاهی که قرار داریم برای کشورمان افتخار آفرین باشیم.
 
 فاطمه صادقی کاراته کای کشورمان ضمن تبریک سال نو و آرزوی صحت و سلامتی برای همگان گفت:  هفت سال است که ملی پوش این رشته هستم و در کارنامه ورزشی ام طلای امیدهای آسیا، نقره امیدهای جهان، جوانان جهان و نقره المپیک ساحلی را دارم.
 
وی افزود: در  حال حاضر عضو تیم ملی هستم  و تلاشم در خصوص ارتقا در این رشته ادامه دارد.
 
وی که از ورزشکاران ملارد است در خصوص ورزش این شهرستان عنوان کرد: ورزشکاران  منطقه ملارد پتانسیل بالایی دارند و اگر حمایت های لازم صورت بگیرد مطمئنا نتیجه خوبی خواهد داشت.
 
وی در خصوص مهاجرت ورزشکاران به کشورهای دیگر اظهار داشت: فکر نمی‌کنم کسی تمایل داشته باشد در کشوری که آشنایی با آن ندارد به بازی ادامه دهد و اگر حمایت صورت بگیرد هیچ ورزشکاری دوست ندارد خاک کشور خود را ترک کند و برای کشور دیگری در میادین بین‌المللی بازی کند.
 
صادقی افزود: امیدوارم که همه ما بتوانیم در جایگاهی که قرار داریم برای کشورمان افتخار آفرین باشیم و در همین جا از حمایت های خوب فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران از ورزشکاران این رشته تشکر می‌کنم.
 
وی در پایان با اظهار امیدواری درخصوص رفع معضل شیوع بیماری کرونا و بازگشت شرایط عادی به کشور عنوان کرد: از کادر درمانی، پزشکان و پرستاران که در این روزهای سخت تلاش می کنند قدردان هستم و برای مقابله با ویروس کرونا نیازمند عزم ملی و همکاری همه دستگاه ها و مردم هستیم.
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری  برنا   ،تاریخ انتشار: 13   فروردین    1399،کدخبر: 983045 ،www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین