پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۹۰۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۵
معاون توسعه پیشگیری و درمان سازمان بهزیستی کشور گفت: این افراد با نظر کمیته اجتماعی ستاد مبارزه با مواد مخدر از مراکز نگهداری آزاد شدند و در سطح شهر دیده شده‌اند.

شعار سال: مجید رضازاده با اشاره به رها شدن معتادان متجاهر در سطح شهر تهران و در منطقه میدان شوش اظهار کرد:علاوه بر معتادان، فروشندگان مواد مخدر نیز در این محدوده هستند و در واقع این معتادان کارتن خواب نبوده و دارای خانواده هستند.

وی تصریح کرد: این افراد با نظر کمیته اجتماعی ستاد مبارزه با مواد مخدر از مراکز نگهداری آزاد شدند و در سطح شهر دیده شده‌اند و سازمان بهزیستی هیچ نقشی در جمع آوری و پذیرش این افراد ندارد.

معاون توسعه پیشگیری و درمان سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: همچنین با شیوع ویروس کرونا، ۵۲۰ نفر از افرادی که در مراکز تحت نظارت بهزیستی فرایند درمانی خود را طی می‌کردند با حکم دادستانی آزاد شدند.

رضازاده گفت: مراکز کاهش آسیب و شلترها تحت نظارت بهزیستی هم اکنون بدون وقفه به کار خود ادامه می دهند ضمن اینکه اعتبارات ویژه‌ای نیز برای آنها در نظر گرفته شده است.

وی گفت: با توجه به وضعیت معتادان متجاهر و جمع آوری و هدایت آنها به مراکز امکان دارد سایر افرادی که در این مراکز نگهداری شوند و در صورتی که این افراد مبتلا ویروس کرونا باشند سایر معتادان نیز مبتلا شوند و باید راهکاری برای آنها در نظر گرفته شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ 16 فروردین 99، کد مطلب: 1372417: www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Canada
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
0
0
شهر پر شده از معتادها تو هیچ چیز برنامه نداریم آدم جرات نمیکنه زن و بچه اش رو بفرست بیرون
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین