پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۹۰۶۳
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۸
توئیتی منتصب به آقای علی بهادری جهرمی در شبکه های اجتماعی در حال پخش است که در آن بیان شده که آزادی نیمی از زندانیان کشور در مدت زمانی بسیار کوتاه ، نشان دهنده مدیریت جهادی حاکم بر مجموعه دستگاه قضای کشور است. باید با عرض پوزش به این برادر خدوم و ارزشی مان بگوئیم که قوه قضائیه نیاز به رزومه بافی و تملق ندارد.

شعار سال :آزادی حدود نیمی از زندانیان کشور در مدتی کوتاه، صرفا یک اقدام پیشگیرانه در یک موقعیت بحرانی بود. چرا باید هر اقدام و خدمتی را به مدیریت جهادی منتصب کرد؟ اصلا شاخص های استاندارد مدیریت جهادی از دیدگاه برادر عزیزمان جناب آقای بهادری جهرمی چیست که از این اقدام ، تعبیر به مدیریت جهادی می شود. ضمن پوزش طلبی فراوان از ایشان ، تقاضامندیم ، عملکرد حوزه تحت مدیریت خود را ارایه نموده تا رسانه ها با افتخار اقدام به انتشار آن نمایند.
خواهشمندیم از صحبت هایی که ممکن است تعبیر به تملق شود ، بشدت پرهیز کنند. تا جایی که ما با ریاست آن قوه محترم آشنا هستیم ، چنین صحبت هایی نمی تواند خوشایند ایشان باشد.


در صورتی که بر اساس دغدغه حرفه ای و حوزه فعالیتی خود اقدام به ارایه نظر شخصی کرده اند، چه بهتر می بود، از شاخص های استاندارد بین المللی و داخلی صحبت شود. شاخص هایی که آگاهی از آن باعث بالندگی گردد و یا منعکس کننده آسیب هایی باشد و عزم ها را برای رفع آسیب های مطرح، جزم کند.
امیدواریم نقد حاضر و حساسیت های رسانه ای، به حساب تقابل گذاشته نشود. همانگونه که خود این برادر عزیزمان مستحضر هستند، کم توجهی رسانه به این گونه مباحث می تواند بستر را برای نزدیک سازی انواع انحرافات به این قوه، فراهم کند. از نقد دوستان سالم و متشارع خودمان شروع کردیم تا حساب کار دست افراد دیگر ، باشد.

در اینجا توئیت علی بهادری جهرمی را مشاهده می کنید؛

آقای بهادری جهرمی، قوه قضائیه نیاز به رزومه بافی و تملق ندارد!!!

اختصاصی پایگاه خبری تحلیلی شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین