پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۹۲۶۸
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۷
شرکت پیشکسوتان پرسپولیس از امروز فعالیت خود را آغاز کرده و نکته جالب اینکه شرط حضور کارمندان در محیط کار منفی بودن تست کرونایشان بود. این روز‌ها بسیاری از شرکت‌های خصوصی و ادارات دولتی می‌بایست فعالیت‌های خود را از سر بگیرند و در این میان نگرانی بابت شیوع بیشتر این بیماری وجود دارد.

شعار سال: این روز‌ها بسیاری از شرکت‌های خصوصی و ادارات دولتی می‌بایست فعالیت‌های خود را از سر بگیرند و در این میان نگرانی بابت شیوع بیشتر این بیماری وجود دارد.

شرکت پیشکسوتان پرسپولیس هم از امروز فعالیت خود را آغاز کرده و نکته جالب اینکه شرط حضور کارمندان در محیط کار منفی بودن تست کرونایشان بود.

شیرینی، مدیرعامل شرکت پیشکسوتان پرسپولیس که اتفاقا مدیر ۲ مجتمع درمانی در تهران است، در این خصوص به #فرهیختگان گفت: متاسفانه در ادارات ما موارد ایمنی به درستی رعایت نمی‌شود وگرنه نیرو‌های خدماتی که بیشترین ارتباط را با پرسنل و ارباب رجوع دارند باید سلامتی‌شان محرز و سپس به کار مشغول شوند. ما هم برای حفظ سلامتی پرسنل و هم مراجعین قبل از شروع کار از پرسنل تست گرفتیم.

سایت شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از روزنامه فرهیختگان ، تاریخ انتشار 16 فروردین    99، کد خبر:   39099، www.farhikhtegandaily.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین