پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۹۳۹۹
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۲
اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر، علیه یکی از شرکت‌های نفتی استان به دلیل ورود فاضلاب نفتی به دریا در محاکم قضایی شکایت کرد.

شعار سال: مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر در این خصوص اظهار داشت: ورود هر گونه فاضلاب اعم از فاضلاب‌های شهری و صنعتی به دریا، تالاب‌ها و رودخانه‌ها بدون تصفیه ممنوع است و موجب آلودگی محیط زیست و خسارت به اکوسیستم و آبزیان می‌شود.

فرهاد قلی نژاد افزود: شکایت علیه واحد‌های صنعتی پس از اخطاریه‌های لازم صورت می‌گیرد و در‌صورتی‌که مالکان و مسئولان شرکت‌ها و واحد‌های صنعتی اقدامی در راستای تصفیه فاضلاب‌ها به عمل نیاورند سازمان حفاظت محیط زیست ناگزیر بر طبق قوانین و مقررات موضوع را از طریق محاکم قضایی پیگیری خواهد کرد و شکایت اخیر علیه یکی از شرکت‌های نفتی منطقه به دلیل تخلیه فاضلاب با بارآلودگی فراوان صورت گرفته است.

وی بیان کرد: وفق قوانین و مقررات، سازمان حفاظت محیط زیست مسئول شناسایی واحد‌ها و صنایع آلاینده بوده و مسئولان و مالکان صنایع نیز مکلف به رفع آلودگی و جلوگیری از آلودگی محیط زیست هستند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی مانا، تاریخ 17 فروردین 99، کد مطلب: 86380: www.mana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین