پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۰۶۵۰
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸
رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان بوشهربا بیان اینکه شش شناگاه‌ در طول ساحل خلیج فارس شهر بوشهر وجود دارد گفت: با آزمایشات نمونه‌ها در اعماق دریا و انجام پایش‌ها، مشخص شد نیمی از این شناگاه‌ها از نظر میکروبی وضعیت مساعدی ندارند.

شعار سال:صادق پورسالم گفت‌ در بوشهر یکی از تفریحات مهم دریایی در استان ساحلی بوشهر را شنا در دریا دانست و اظهار داشت: شهرستان بوشهر دارای 33 کیلومتر طول ساحل است که از این سواحل استفاده‌های گوناگونی می‌شود.

وی، از وجود شش شناگاه در طول ساحل شهر بوشهر خبر داد و بیان کرد: این شناگاه‌ها به صورت مستمر از سوی اداره کل حفاظت محیط زیست از لحاظ میکروبی پایش می‌شود.

رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان بوشهر با بیان اینکه این شناگاه‌ها در اعماق یک و 1.5 متری نمونه‌برداری می‌شود گفت: این پایش‌ها به صورت فصلی و در صورت ضرورت ماهانه انجام و نتایج آن برای تفریح دریایی و شنا کردن به صورت شفاف به اطلاع عموم رسانده می‌شود.

پورسالم به آخرین آزمایشات نمونه‌برداری از آب دریا پرداخت و بیان کرد: در آخرین برآورد انجام شده در مورد شش شناگاه‌های شهر بوشهر، سه شناگاه توصیه می‌شود به سبب میکروبی مردم از آن استفاده نکنند که شامل شناگاه جفره، پارک دانشجو و ریشهر است.

وی، با بیان اینکه این شناگاه‌ها که نیمی از شناگاه‌های شهر بوشهر را تشکیل می‌دهد برای شنا مساعد نیست گفت:شناگاه پارک سیادت، بندرگاه و پارک لیان  برای شنا مساعد و پاک است.

رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان بوشهربا اشاره به آلوده بودن 50 درصد شناگاه‌های شهر بوشهر تصریح کرد:برای مشخص شدن  وضعیت شناگاه‌ها به‌زودی پرچم‌گذاری می‌شود.

پورسالم، علت آلودگی شناگاه‌ها را خروجی فاضلاب‌های شهری دانست و تاکید کرد: با توجه به بهره‌مندی شهر بوشهر از شبکه فاضلاب شهروندان باید  با اتصال به این شبکه از آلوده شدن آب دریا جلوگیری کنند.

تعداد بازدید : 27

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 6 مرداد    99، کد خبر: 2314793،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین