پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۹۵۸۹
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۱
خبر می‌رسد که صنعت نفت به زودی با کاهش قیمت نفت ناچار به تعطیلی بسیاری از طرح ها و پروژه های نیمه تمام و در حال توسعه خود می‌باشد. این خبر که بیشتر معطوف به طرح‌ها و پروژه های در حال توسعه پتروشیمی است به نظر می‌رسد به زودی تصمیم سازان نفت را ناچار به تعطیلی بسیاری از پروژه های این صنعت خواهد کرد.
شعارسال: خبر می‌رسد که صنعت نفت به زودی با کاهش قیمت نفت ناچار به تعطیلی بسیاری از طرح ها و پروژه های نیمه تمام و در حال توسعه خود می‌باشد. این خبر که بیشتر معطوف به طرح‌ها و پروژه های در حال توسعه پتروشیمی است به نظر می‌رسد به زودی تصمیم سازان نفت را ناچار به تعطیلی بسیاری از پروژه های این صنعت خواهد کرد.
 
صنعتی که این روزها بیشتر بار ارزآوری کشور را برعهده گرفته و توقف توسعه آن می‌تواند در آینده لطمات جبران ناپذیری را به کشور تحمیل نماید.
 
دراین بین اگرچه خبرها حکایت از توقف برخی از پروژه های توسعه ای در بخش‌های نفت و گاز نیز دارد اما به نظر می‌رسد این بخش‌ها به نسبت صنعت پتروشیمی لطمات کمتری را شاهد خواهند بود.
 
براین اساس به زودی باید منتظر توقف پروژه های در حال توسعه صنعت پتروشیمی بود و این در حالی است که  برخی از کارشناسان معتقدند مدیریت صحیح و برنامه ریزی مشخص می‌تواند در همین برهه حساس کنونی نیز پروژه های در حال توسعه را به پیش ببرد!
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  سایت خبری نفتی ها   ،تاریخ انتشار:  19  فروردین    1399،کدخبر  : 28081 ،www.naftiha.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین