پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۹۹۴۵
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۲
استاد محمدرضا حکیمی در توصیه هایی به جوانان اینگونه اظهار داشتند:من از سر پیری و سالخوردگی و با استفاده از فرصت به خود اجازه می دهم که چند نکته را در راه " خودسازی های عالی" و "شدنهای متعالی" به جوانان تذکر دهم.

شعار سال:استاد محمدرضا حکیمی در دیداری با جوانان اظهار داشتند:من از سر پیری و سالخوردگی و با استفاده از فرصت به خود اجازه می دهم که چند نکته را در راه " خودسازی های عالی" و "شدنهای متعالی" به جوانان تذکر دهم. تذکر سودمند است:

۱.از توجه به " نماز " و اهمیت آن غفلت نکنند.

۲.گاه گاه " در غیر ماه رمضان " نیز روزه ای بگیرند تا بر حیوانیت نفس غلبه کنند.

۳.به نامحرم توجهی نکنند و چشم خود را " پاک " نگه دارند تا به دیدن پاکها موفق شوند. چشم ناپاک طبیعی است که پاکها را نبیند.(پاک شو اول و پس دیده بر آن پاک انداز!)

۴.پاسدار ناموس دیگران باشند تا دیگران نیز پاسدار ناموس آنان باشند.

۵.در برابر محرومان خاضع باشند و گاه یک وعده غذایی کم و بی خورش بخورند تا به یاد انسانهای محروم و بی پناه بیفتند و به آنان برسند.

۶.به اشراف و قارونان به چشم خواری بنگرند تا شاید آنان بیدار گردند و وظایف مالی و خدماتی ای را که در برابر جامعه دارند ادا کنند. در روایات رسیده است که دوست داشتن محرومان نشان رضایت خداوند است.

برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین