پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۲۷۱۳۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۶
حسین محمد صالحی اظهار داشت: در بسیاری از مناطق محروم مانند حوزه انتخابیه این جانب (چادگان، فریدن، فریدون شهر و بویین و میاندشت) با پراکندگی روستا‌ها که حتی راه مناسب هم ندارند چه برسد به گوشی همراه پیشرفته و اینترنت، آموزش محصلین از طریق فضای مجازی، باعث نگرانی فراوان در میان دانش آموزان و والدین آن‌ها در چنین مناطقی، شده است.

شعارسال:منتخب مردم فریدن در مجلس، گفت: آموزش و پرورش یا به نوعی دسترسی همگانی را برای همه دانش آموزان مهیا کند یا هر چه سریعتر این شیوه ناعادلانه را متوقف کند.
 
حسین محمد صالحی منتخب مردم فریدن و فریدون شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به راه اندازی شبکه آموزش موسوم به «شاد» به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس در فضای مجازی برای آموزش دانش آموزان ، اظهار داشت: در بسیاری از مناطق محروم مانند حوزه انتخابیه این جانب (چادگان، فریدن، فریدون شهر و بویین و میاندشت )با پراکندگی روستاها که حتی راه مناسب هم ندارند چه برسد به گوشی همراه پیشرفته و اینترنت، آموزش محصلین از طریق فضای مجازی، باعث نگرانی فراوان در میان دانش آموزان و والدین آنها در چنین مناطقی ، شده است.
 
وی در همین راستا افزود: بسیاری از روستاها متاسفانه از شبکه دیجیتال صدا و سیما و آموزش مختلف شبکه ها نیز محروم هستند، لذا وزارت آموزش و پرورش باید هر چه زودتر تدابیری بیندیشد تا محرومان، از تحصیل هم محروم نشوند.
 
منتخب مردم فریدون شهر در مجلس یازدهم گفت: با توجه به شرایط فوق و نبودن امکانات در مناطق محروم، لازم است تا وزارت آموزش و پرورش با حفظ پروتکل های ستاد مقابله با کرونا و وزارت بهداشت در این مناطق کلاس های حضوری برگزار کند تا دانش آموزان در چنین مناطقی از تحصیل عقب نماند.
 
محمدصالحی تصریح کرد: آموزش و پرورش یا به نوعی دست رسی همگانی را برای همه دانش آموزان مهیا کند یا هر چه سریعتر این شیوه ناعادلانه را متوقف کند پیش از آنکه اندوه و افسردگی محرومیت از تحصیل مزید بر علت شود.
 
 
شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری  تسنیم،تاریخ انتشار:  30فروردین    1399،کدخبر: 2245734،www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
0
0
در مناطق محروم امکان آموزش از طریق مدارس بدون خطر رو هم ندارن چه برسه فضای مجازی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین