پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۲۷۱۲۵۰
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۶
اخیراً آموزش و پرورش برای تدریس آنلاين معلمان و دبیران اپلیکیشنی به نام" شاد "ارائه کرده است.تا در دوران شیوع کرونا که مدارس تعطیل هستند دانش آموزان از آموزش ها عقب نمانند. اما گویا در واقعیت این برنامه ها بیشتر جنبه شوآف دارد و زیرساخت های لازم برای ارائه اینگونه آموزش ها فراهم نشده است و در واقع دهک های پایین جامعه را از حیث دسترسی به گوشی هوشمند و اینترنت با مشکل مواجه ساخته است.

شعار سال : وزارت آموزش و پرورش مسئولانه کار نمیکند و فقط میخواهد از کاروان شعار عقب نماند.

ای کاش وزارت آموزش و پرورش، اسم برنامه را" شاد" نمی گذاشت.

اخیراً آموزش و پرورش برای تدریس آنلاين معلمان و دبیران اپلیکیشنی به نام" شاد "ارائه کرده است.

 برنامه ای به نام شاد، جهت غمگین کردن و بازی با احساسات مردم !!!!

مالک فروشگاه تلفن همراهی می گفت که: سه روزی است با اجازه ستاد مبارزه با کرونا مغازه خود را باز نموده ام و در این چند روز با صحنه هایی مواجه شده ام که واقعا انسان را به گریه وامیدارد.

پدرانی که با یک گوشی قدیمی اندروید با ورژن پایین به مغازه می آیند که به علت قدیمی بودن نسخه اندروید قادر به نصب برنامه شاد (اپلکیشن آموزش از راه دور آموزش و پرورش) نیستند و ورژن گوشی نیز قابل ارتقا نمی باشد.

پدرانی که با یک‌ گوشی خراب جهت تعمیر مراجعه، ولی متاسفانه گوشی قابل استفاده نبوده و حتی در صورت تعمیر هم، بخاطر قدیمی بودن قابلیت نصب برنامه شاد را ندارد.

و یا پدرانی که همراه فرزند خود جهت خرید ارزانترین گوشی اندروید جهت استفاده از برنامه شاد مراجعه می کنند که پس از شنیدن قیمتها شرمگین از فرزند خود مغازه را ترک می کنند.

ای کاش وزارت آموزش و پرورش بجای واژه شاد از یک واژه دیگری برای اپلکیشن خود استفاده می نمود تا حداقل اسم و واژه شاد معنی خود را برای خانواده ها از دست نمی داد.

ما مردم واقعاً با شنیدن واژه شاد فقط غمگین می شوم.

آقای وزیر کمی خردمندی و تدبیر برای مواجهه با تهدیدات و فرصت های محیطی بکار بگیرید و درست بیاندیشد و خوب تصمیم بگیرید.


شبکه های مختلف صدا و سیما را برای عبور از بحران به کمک بگیرید و در این اوضاع به فکر جا انداختن اپلکیشن های کم کارآمد داخلی نیافتید.
بگذارید سر فرصت کافی و با تدبیر لازم و چشم انداز بلند، در اندیشه طراحی و تولید یک برنامه جامع آموزشی با در نظر گرفتن انتظارات همه ذی نفعان باشید. الان تهدید های جدی تر از عدم نصب برنامه های آموزشی داخلی ما را و دنیا را احاطه کرده است، که ابتدا باید دفع شر شود.

برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین