پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۱۵۵۱
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۵
عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران در صحن علی شورای شهر که لمروز 31فروردین برگزار شد از انتقال دستگاه زباله سوز بیمارستانی به قم انتقاد کرد.

شعار سال: زهرا نژاد بهرام عضو شورای شهر تهران در تذکر امروز خود به موضوع زباله سوز اهدایی چین به شهر تهران پرداخت و گفت: جهان امروز جهان پیوستگی ملت هاست. درد‌ها و رنج‌های ملت‌ها را با همدیگر باید به شراکت گذاشت.

او افزود: لذا وقتی که در ارتباط با یک موضوعی ملتی رنج می‌کشد طبیعی است که ملت‌های دیگر نسبت به او توجه می‌کنند

نژاد بهرام گفت: شهرداری تهران در زمان شیوع کرونا در شهر ووهان در اوایل آغاز و در زمان قرنطینه شهر ووهان اقدامی به جا و منطقی و درست و انسان دوستانه بود که باعث افتخار شهر تهران شد.

عضو شورای شهر تهران یاد آور شد: در راستای همین اقدام دولت چین هدایایی را و مشخصا برای تهران ارسال کرد از جمله دستگاه زباله سوز بیمارستانی بود که متاسفانه من نمیدانم به چه علت که شاید کوتاهی وزارت خارجه بوده، تا کنون اختیار شهرداری تهران و بیمارستان‌های این شهر قرار نگرفته است.

او افزود: تذکر میدهم به شهردار تهران و میخواهم که شهردار تهران نسبت به عدم راه اندازی دستگاه زباله سوز اقدام کنند در واقع ایجاد شرایط لازم برای ارسال هرچه سریعتر این دستگاه فراهم نشده است

نژاد بهرام خاطر نشان کرد: کدام شهر و کدام دستگاه به اندازه تهران نیازمند دستگاه زباله سوز است؟! یک سوم کشته‌های کرونا متعلق به شهر تهران است، شهر تهران یازده میلیون جمعیت دارد، بیشترین میزان شیوع بیماری در شهر تهران است، بعد دستگاه به قم رفته است. به چه اجازه ای؟ مگر شهرداری تهران از شورا اجازه گرفته بود؟ اگر این کار را کرده است واقعا باید سؤال کرد از آقای شهردار و الان باید کلیدش خورده شود. اگر نیامده که باید تسهیلات لازم برای آمدنش ایجاد کنند. آقای هاشمی شما باید به عنوان رئیس شورا از ایشان سؤال بکنید.

او در پایان تاکید کرد: شهرداری تهران نسبت به ارسال، نصب و راه اندازی این دستگاه در اسرع وقت اقدام کنند. اگر هم به هر دلیلی که من نمیدانم، شرایطی فراهم شده است که به جای دیگری برود صراحتا آقای شهردار این مطلب را بیان کنند. درصورت عدم ارائه توضیح اگر لازم باشد اقدامات قانونی در حد شورای شهر تهران را انجام خواهم داد.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار 31 فروردین    99، کد خبر:   990221، www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین