پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۱۸۷۴
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۷
طی حکمی از سوی سید محمد شروین اسبقیان، بیژن ذوالفقارنسب، به عنوان سرپرست انجمن فوتبال انتخاب شد.

شعارسال:با صدور حکمی، ریاست فدراسیون، ذوالفقارنسب را به‌ عنوان سرپرست انجمن فوتبال جانبازان و معلولین معرفی کرد.
 
 طی حکمی از سوی سید محمد شروین اسبقیان، بیژن ذوالفقارنسب، به عنوان سرپرست انجمن فوتبال انتخاب شد.
 
“در متن این حکم آمده است:
 
جناب آقای بیژن ذوالفقارنسب (سرپرست انجمن فوتبال)
 
نظر به تعهد، تخصص و تجربیات ارزشمند جنابعالی در ورزش قهرمانی، به موجب این حکم به سمت “سرپرست انجمن فوتبال جانبازان و معلولین” منصوب می شوید.

آرزومند است؛ با اتکال به ایزد منان و با بهره‌گیری از نیروهای متعهد و متخصص در راستای اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و با نصب العین قراردادن منویات مقام معظم رهبری در حوزه ورزش در پیشبرد امورات محوله موفق و مؤید باشید.
 
گفتنی است، ذوالفقارنسب دارای مدرک دکتری تربیت بدنی و علوم ورزشی بوده و سابقه مربیگری در تیم های ملی امید و بزرگسالان فوتبال کشور را در کارنامه خود دارد و در تیم ملی و تیم های پرسپولیس، پاس تهران به عنوان بازیکن حضور داشته و مربی تیم های باشگاهی استقلال، پیکان، ذوب آهن، سایپا در لیگ برتر بوده است.
 
فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، با تشکر و قدردانی از زحمات مصطفی الهی نسب، رئیس سابق این انجمن، برای بیژن ذوالفقارنسب در مسوولیت جدید آرزوی توفیق دارد.


شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری  برنا،تاریخ انتشار:  2 اردیبهشت   1399،کدخبر:991392 ،www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین