پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۱۸۷۷
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۲
از شهید مظفری نیا دو دختر به یادگار ماند و پسری به نام علیرضا که امروز پس از ۳ ماه و چند روز که از شهادت پدرش می‌گذرد قدم به دنیا گذاشت تا راه پدر را ادامه دهد.

شعارسال:از شهید مظفری نیا دو دختر به یادگار ماند و پسری به نام علیرضا که امروز پس از 3 ماه و چند روز که از شهادت پدرش می گذرد قدم به دنیا گذاشت تا راه پدر را ادامه دهد.
 
 شهروز مظفری نیا از مدافعان حرم حضرت زینب(س) و سرتیم حفاظت سردار قاسم سلیمانی بود که روز 13 دی ماه سال 98 در فرودگاه بغداد همراه حاج قاسم، ابومهدی و چند تن دیگر از همرزمانش توسط آمریکا مورد حمله تروریستی قرار گرفته و به شهادت رسیدند.
 
از این شهید عزیز دو دختر به یادگار ماند و پسری به نام علیرضا که امروز پس از 3 ماه و چند روز که از شهادت پدرش می گذرد قدم به دنیا گذاشت.
 
شهید مظفری نیا وصیت کرده بود اگر فرزند تازه متولد شده دختر بود نامش را «فاطمه» بگذارند و اگر پسر «علیرضا» زیرا او را هدیه ای از جانب امام رضا(ع) می دانست.
 
امروز علیرضا به دنیا آمد بدون اینکه لحظه ای حضور فیزیکی پدرش را در این دنیا درک کرده باشد. خبرگزاری فارس تولد او را تبریک می گوید.
 

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری جام جم آنلاین  ،تاریخ انتشار: 2 اردیبهشت   1399،کدخبر:1264489 ،www.jamejamonline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین