پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۱۹۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۳
براساس آمارهایی که در وب‌سایت سازمان اقتصادی کوثر اعلام شده، حدود ۸۰ درصد جوجه یکروزه مرغ مادر گوشتی کشور در ۲۴ شرکت فعال این مجموعه تولید می‌شود.

شعار سال:براساس آمارهایی که در وب‌سایت سازمان اقتصادی کوثر اعلام شده، حدود ۸۰ درصد جوجه یکروزه مرغ مادر گوشتی کشور در ۲۴ شرکت فعال این مجموعه تولید می‌شود.

 انتشار یک فیلم چند دقیقه‌ای از معدوم‌سازی جوجه‌های یکروزه در روزهای اخیر با واکنش‌های مختلفی از سوی افکار عمومی مواجه شد.

در این زمینه عضو هیأت‌مدیره انجمن صنایع طیور ایران گفته است از ابتدای فروردین ماه امسال، مرغداران روزانه بطور غیررسمی میلیون‌ها قطعه جوجه یکروزه را معدوم کردند، اما صدایش درنیامد. به گفته وی با تصمیم صنف قرار شد در دو روز ۱۵ میلیون جوجه را معدوم کنند!

در این میان، دولتی‌ها معدوم‌سازی را امری طبیعی و متعارف خوانده و تولیدکنندگان نیز کاهش ۳۰ درصدی مصرف و موضوع تنظیم بازار را دلیل معدوم‌سازی ذکر می‌کنند.

نکته قابل‌تامل اینکه، براساس آمارهایی که در وب‌سایت سازمان اقتصادی کوثر اعلام شده، ۲۴ شرکت فعال این مجموعه در بخش کشاورزی، در حال حاضر حدود ۸۰ درصد جوجه یکروزه مرغ مادر گوشتی و بیش از ۵۰ درصد جوجه یکروزه مرغ مادر تخم گذار کشور را تولید می‌کند. دلیل اهمیت آمار مذکور این است که سازمان اقتصادی کوثر از زیرمجموعه‌های اقتصادی بنیاد شهید بوده و زیرنظر دولت اداره می‌شود.

یک هلدینگ بزرگ دولتی تولیدکننده ۸۰ درصد جوجه‌های یکروزه ایران است + سند

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی نود اقتصادی،تاریخ انتشار:2اردیبهشت1399،کد خبر:2130102،www.90eghtesadi.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Kingdom
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
0
0
وقتی همچین انحصاری دست یک هولدینگ خب به راحتی هر تصمیمی بخواد می گیره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین