پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۲۱۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: باتوجه به دشمنی‌های نظام سلطه و فتنه‌انگیزی‌های آنان در طول چهار دهه گذشته، نیروهای مسلح همواره با چشمان بیدار تمامی تحولات منطقه و جهان را رصد کرده و خود را برای هرگونه تهدیدی در آینده آماده ساخته است.

شعار سال: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: باتوجه به دشمنی‌های نظام سلطه و فتنه‌انگیزی‌های آنان در طول چهار دهه گذشته، نیروهای مسلح همواره با چشمان بیدار تمامی تحولات منطقه و جهان را رصد کرده و خود را برای هرگونه تهدیدی در آینده آماده ساخته است.

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی وزارت دفاع نشست شورای راهبردی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با هدف بررسی راهکارهای تحقق شعار سال با عنوان «جهش تولید» با حضور امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، معاونان، مدیران عامل و مشاورین وزارت دفاع تشکیل شد.

وزیر دفاع در این نشست با تاکید بر بررسی راهکارهای تحقق شعار سال با عنوان «جهش تولید» در صنعت دفاعی و لزوم بهره گیری مطلوب و بهینه از تمام ساز و کارها و ظرفیت‌های موجود در کشور و نیروهای مسلح تصریح کرد: بسته مدیریت انقلابی و جهادی، شناخت صحیح و واقعی از تهدیدات همه‌جانبه نظام سلطه، راهکارهای مقابله با تحریم های ظالمانه، تحکیم اراده و باورهای مدیران، جذب انگیزه های الهی، پیش‌بینی منابع مالی بدون وابستگی به بودجه‌های دولتی و تبیین سیاست‌های راهبردی از جمله الزامات و مقدمات برای تحقق شعار حکیمانه «جهش تولید» در سال پیش رو می باشد.

امیرحاتمی با بیان انتظارات شفاف خود از مدیران ارشد صنعت دفاعی کشور گفت: تحقق رشد جهشی در بازه زمانی یک ساله، رفع گلوگاه‌های فناورانه در حوزه‌های صنعت دفاعی، تحرک و چابکی در تولید اقلام مورد نیاز و ضروری نیروهای مسلح و در مجموع تقویت قدرت رزم و تامین نیازهای اساسی نیروهای مسلح از جمله اهداف راهبردی وزارت دفاع در سال جدید می‌باشد.

وی استفاده حداکثری از ظرفیت‌های مازاد صنعتی برای تولید محصولات مورد درخواست و مورد نیاز ملی، تلاش در جهت داخلی سازی و بومی سازی کلیه قطعات و تجهیزات، بهره گیری از ظرفیت‌های مراکز دانش بنیان دانشگاه‌ها و مراکز علمی، تعامل موثر با صنایع تولیدی در کشور را از جمله راهبردهای تحقق جدید تولید در وزارت دفاع برشمرد.

وزیر دفاع توجه جدی به خانواده های محصول راهبردی حوزه نظامی همچون سامانه های موشکی، رزم دریایی، زمینی، هوایی، جنگال، سامانه های پدافندی و تولید مهمات هوشمند را از اولویت‌های صنعت دفاعی در سال جهت جهش تولید دانست.

امیرحاتمی یادآور شد: باتوجه به دشمنی‌های نظام سلطه و فتنه انگیزی‌های آنان در طول چهار دهه گذشته، نیروهای مسلح همواره با چشمان بیدار تمامی تحولات منطقه و جهان را رصد کرده و خود را برای هرگونه تهدیدی در آینده آماده ساخته است و بر این اساس صنعت دفاعی با هدایت های راهبردی فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای عزیز تمام همت خود را بر تولید تجهیزات پیشرفته ی به روز و کارآمد جهت ارتقاء قدرت دفاعی نیروهای مسلح به کار گرفته است.

امیر سرتیپ حاتمی در پایان خاطرنشان ساخت: با همت جهادی همه کارکنان پرتلاش وزارت دفاع توانستیم گام های مهم و موثری در جهت تحقق شعار رونق تولید برداریم که تولید جت جنگنده بومی کوثر، زیردریایی فاتح، خودروهای زرهی ضد مین و ضد کمین طوفان و رعد از این دست محصولات بوده است و انشاالله در سال جاری نیز با همت و تلاش مخلصانه متخصصین متعهد صنعت دفاعی گام های بزرگی را در جهش تولید بر خواهیم داشت.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا،تاریخ انتشار:4اردیبهشت1399،کد خبر:83761625،www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
0
0
یه جوری بقیه نهادها بی عملن و همه کارها رو نیروهای مسلح انجام میدن که آدم دلش میسوزه برای نظامی ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین