پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۲۲۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۱
یک منبع آگاه در فدراسیون فوتبال به خبرنگار «فرهیختگان» خبر داد که تاج بلیت تهران را تهیه کرده و طی یکی دو روز آینده به ایران باز خواهد گشت.

شعار سال: رییس سابق فدراسیون فوتبال مدتی است که به همراه خانواده از کشور خارج شده و در اروپا به سر می‌برد. در این مدت شایعاتی منتشر شد مبنی بر اینکه خروج مهدی تاج از ایران همیشگی است و وی به این زودی‌ها باز نخواهد گشت.

با این حال یک منبع آگاه در فدراسیون فوتبال به خبرنگار «فرهیختگان» خبر داد که تاج بلیت تهران را تهیه کرده و طی یکی دو روز آینده به ایران باز خواهد گشت.

این در حالی است که خبر ابتلای تاج به ویروس کرونا و بستری شدن وی در آلمان نیز منتشر شد، اما نزدیکان رئیس سابق فدراسیون فوتبال که منتقدانش بیش از گذشته شده‌اند، از بهبودی و مرخص شدن وی خبر دادند!

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از روزنامه فرهیختگان، تاریخ انتشار 4 اردیبهشت    99، کد خبر:    39907، www.farhikhtegandaily.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Canada
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
0
0
تاج فوتبال ایران رو نابود کرد حالا پا شده رفته واسه خودش عشق و حال
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین