پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۲۳۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰
مدیر تسهیل تولید، صنایع و معادن سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) در راستای اجرای تفاهم نامه فی مابین، عملیات اکتشاف مقدماتی خود را در دو پهنه شمالی و جنوبی منطقه آزاد ماکو آغاز کرده است.
شعارسال: مدیر تسهیل تولید، صنایع و معادن سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) در راستای اجرای تفاهم نامه فی مابین، عملیات اکتشاف مقدماتی خود را در دو پهنه شمالی و جنوبی منطقه آزاد ماکو آغاز کرده است.
 
 آرش یوسف زاده افزود: سازمان ایمیدرو اقدامات خوبی به عمل آورده است و از اواخر سال ۹۸ جهت اجرای عملیات مطابق فرآیندهای لازم، فراخوان مربوط به انتخاب شرکت مشاور را انجام داده که شرکت کان آذین به عنوان مشاور این پروژه انتخاب شده است و هم اکنون از طریق مطالعات میدانی، جمع آوری اطلاعات، مطالعات زمین شناسی، ژئوشیمی، ژئوفیزیک، عملیات حفاری و زمین شناسی، برای تدوین برنامه و طرح کامل عملیات اکتشاف آغاز شده است.
 
معادن نقش به سزایی در توسعه مناطق داشته و از ارزش اقتصادی بالایی برخوردار می باشد. منطقه آزاد ماکو، تنها منطقه آزاد کشور می باشد که دارای ذخایر معدنی ارزشمند است.
 

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  سایت خبری می متالز  ،تاریخ انتشار:2  اردیبهشت   1399،کدخبر: 98601،www.me-metals.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
0
0
کی باشه این ایمیدور عزیز هم در بورس عرضه شه و ملت ازش استفاده کنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین