پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۲۵۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۷
مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا از تعمیر گیربکس قطارهای این شرکت توسط آلمانی‌ها خبر داد.

شعار سال:  محمد رجبی، در خصوص تعمیر گیربکس قطارهای ریلی رجا، اظهار داشت:برای پروژه تعمیر گیربکس قطارهای تندروی پردیس که در داخل امکان تعمیرات آنها نیست که فقط ۲۸ ماه مذاکره با طرف آلمانی برای انعقاد قرارداد جهت ارسال گیربکس‌ها و انجام تعمیرات و برگشت آنها صورت گرفت.

این کار با تلاش تمامی همکاران رجا و حمایت‌های سازمان تأمین اجتماعی و هگتا به سرانجام رسید و همچنان این تعمیرات ادامه دارد.

 

*** افزایش سرمایه رجا با حمایت سازمان تامین اجتماعی و هگتا

 وی در خصوص افزایش سرمایه اسمی این شرکت، اظهار داشت:با حمایت‌های مدیران در سازمان تأمین اجتماعی و هگتا که به رجا به عنوان یک مجموعه ملی نگاه می‌کنند.

سرمایه اسمی رجا از ۱۳۵میلیارد تومان در سال ۱۳۹۵ به ۲۷۰۰ میلیارد تومان در شرایط حاضر افزایش پیدا کرده که کار تشریفاتی آن برای ثبت در دست پیگیری است.

 مدیرعامل رجا در پایان، اظهار داشت:در سال گذشته نیز، به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، واگن‌های بازسازی و بهسازی شده جدید شرکت حمل و نقل ریلی رجا به ارزش ۲۴۰ میلیارد ریال  آماده سیر شد. 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صنایع، تاریخ 6 اردیبهشت  99، کد مطلب: 167921: www.sanayepress.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Poland
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
0
0
دم آلمانی ها گرم که تو این شرایط هم با ایران در همین حد هم کار میکنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین