پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۲۶۰۷
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۳
فریدون فعالی گفت :با اشاره به این‌که بارندگی‌های اخیر به زیرساخت‌های گردشگری بخش شهداد خسارت وارد کرده است، اظهار کرد: «مسیر کمپ کویری و دریاچه‌ی لوت (شهداد) به دلیل این بارندگی‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی تا اطلاع ثانوی مسدود شده است».

شعار سال:فریدون فعالی با اشاره به این‌که بارندگی‌های اخیر به زیرساخت‌های گردشگری بخش شهداد خسارت وارد کرده است، اظهار کرد: «مسیر کمپ کویری و دریاچه‌ی لوت (شهداد) به دلیل این بارندگی‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی تا اطلاع ثانوی مسدود شده است».

وی با بیان این‌که مسیر دسترسی به کمپ کویری شهداد مسیر مستقیم جایگزین ندارد، افزود: «از مردم درخواست می‌شود به دلیل عدم ایمنی لازم از توقف و تردد در مسیرهای مذکور خودداری کنند».

فعالی اضافه کرد: «تعدادی از بناهای بخش شهداد همچون کاروانسرای شفیع‌آباد و کاروانسرای ده‌سیف نیز دچار آسیب‌های جزیی شده‌اند و نمای این بناهای نیاز به مرمت دارد».

وی با بیان این‌که منطقه‌ی شهداد دارای ۳۴ اقامتگاه بوم‌گردی است که بیشتر آن‌ها با مصالح بومی راه‌اندازی شده‌اند، افزود: «بارندگی‌های اخیر به این اقامتگاه‌ها خسارت وارد کرده است که باید مورد بهسازی قرار گیرند».

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان خاطرنشان کرد: «بخش شهداد دارای جاذبه‌های گردشگری متنوعی است که هر گردشگری را به سوی خود جذب می‌کند و امیدواریم پس از مهار ویروس کرونا میزبان گردشگران و علاقمندان به منطقه‌ی ثبت جهانی بیابان لوت در شهداد باشیم».

شعار سال، با اندکی تخلیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری برنا، تاریخ 6 اردیبهشت 1399،کدخبر:992842،www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین