پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۲۶۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲
سرهنگ اکبر کریم‌لو فرمانده یگان پهپادی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از به‌کارگیری پهپاد فطرس در آینده نزدیک در این نیرو خبر داد.و گفت: درخصوص این پرنده، تعامل جدی و خوبی با وزارت دفاع داریم و چندین جلسه کارشناسی نیز با آنها داشته‌ایم.

شعار سال:فرمانده یگان پهپادی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از به‌کارگیری پهپاد فطرس در آینده نزدیک در این نیرو خبر داد.

نیروی زمینی سپاه اولین مشتری پهپاد «فطرس»

سرهنگ اکبر کریم‌لو فرمانده یگان پهپادی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از به‌کارگیری پهپاد فطرس در آینده نزدیک در این نیرو خبر داد و گفت: درخصوص این پرنده، تعامل جدی و خوبی با وزارت دفاع داریم و چندین جلسه کارشناسی نیز با آنها داشته‌ایم و درباره امکانات و الزامات آن نیز صحبت‌های تخصصی زیادی شده است تا ان‌شاءالله این پرنده بتواند در مجموعه پهپاد نیرو عملیاتی شود.

وی افزود: با جدیت در حال گذراندن آیتم‌ها و پارامترهای مختلف پهپاد فطرس هستیم و بعد از نهایی شدن نسبت به به‌کارگیری آن در مناطق مأموریتی اقدام خواهد شد.

نیروی زمینی سپاه اولین مشتری پهپاد «فطرس»

پهپاد فطرس

وی همچنین درباره ارتقای پهپاد مهاجر6 نیز اظهار داشت: مهاجر6 یکی از بهترین پهپادهای ساخت وزارت دفاع است که اغلب استانداردهای جهانی را داراست و با ورود آن در فرماندهی پهپاد نیروی زمینی سپاه تحولات اساسی ایجاد شد. مداومت پروازی ما به‌صورت چشمگیری بالا رفته است و حضور ما در مناطق عملیاتی برای رصد افزایش فوق‌العاده‌ای یافته و کار رزمی با این پرنده شروع گردید که ضربات خوبی هم بر دشمن وارد کردیم.

نیروی زمینی سپاه اولین مشتری پهپاد «فطرس»
پهپاد مهاجر6

سرهنگ کریم‌لو ادامه داد: این پرنده برای اولین بار در مناطق جغرافیایی شمال‌غرب و جنوب‌شرق به پرواز در آمد و در این جغرافیا مشکلاتی هم داشت که به‌همت و تلاش برادران وزارت دفاع این مشکلات یکی پس از دیگری حل شد و ان‌شاءالله در آینده نزدیک (احتمالاً خرداد ماه سال 99) بحث نشست و برخاست خودکار این پرنده نیز عملیاتی خواهد شد.

وی افزود: برای تقویت موتور پرنده نیز با برادران دانشگاه امام حسین(ع) صحبت کردیم تا بتوانیم از موتورهایی که آنها در حال طراحی و تولید دارند استفاده کنیم که ان‌شاءالله قرار است تست آن در تابستان انجام شود.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم،تاریخ انتشار:7اردیبهشت1399،کد خبر:2250779،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
0
0
آمریکا می گه ایران هزینه های نظامی رو کاهش داده این دستاوردها هم ثابت میکنه چقدر راستگو هستن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین