پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۳۱۷۷
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۳
فیلمی از ناصر پیروی، جنگلبان ماسالی که در مقابل مافیای جنگل‌خوار و جنگل‌ترا‌ش ایستاد و مافیای چوب وقتی نتوانست او را تطمیع کند، پیروی را ربود، با اینکه اسلحه داشت برای زجرکش کردنش سر او را از پشت با تیغ موکت‌بری برید.
شعار سال: فیلمی از ناصر پیروی، جنگلبان ماسالی که در مقابل مافیای جنگل‌خوار و جنگل‌ترا‌ش ایستاد و مافیای چوب وقتی نتوانست او را تطمیع کند، پیروی را ربود، با اینکه اسلحه داشت برای زجرکش کردنش سر او را از پشت با تیغ موکت‌بری برید.
جنگلبان قهرمانی که پس از شکنجه، کشته شد

در صبحگاه ۷ اردیبهشت ۱۳۸۴ در حالی که ناصر پیروی به قصد عزیمت به محل خدمت، منزل مسکونی خود در شهرستان رشت را ترک کرد، بین راه در جریان یک ایست بازرسی ساختگی او را ربودند و پس از آزار و شکنجه‌هایی جانکاه و ناجوانمردانه او را به قتل رساندند.

قاتلان پس از دو ماه با تلاش‌های همسرش توسط پلیس آگاهی تهران و رشت دستگیر شدند و با برگزاری شش جلسه علنی دادگاه حکم شش متهم پرونده صادر شد. دادگاه افراسیاب و پرویز، متهمین ردیف اول و دوم را به اتهام قتل به اعدام و به اتهام شرکت در آدم ربائی به ۵ سال حبس محکوم کرد. روحش شاد و یادش گرامی.
 
تعداد بازدید : 25
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پورتال خبری برترین ها ، تاریخ انتشار: 10 اردیبهشت 1399 ، کدخبر: 988075، www.bartarinha.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین