پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۳۲۹۶
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۷
آخرین پردازش ها بیانگر نفوذ یک کم ارتفاع فعال از چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه از سمت نیمه غربی کشور است که با جریان های مرطوب دریای سرخ، مدیترانه، رود اتمسفری از سمت شاخ افریقا و حتی جریان های مرطوب خلیج فارس، دریای عمان و اقیانوس هند و دریای عرب همراهی خواهد شد و نمایش دیوانه واری را سبب خواهد شد!لطفا جهت اطلاع زودهنگام هموطنان، بخصوص کشاورزان، باغداران و دامداران در انتشار این نوشتار بکوشید.

شعار سال :احسان مرادی، پژوهشگر آب و هوا: اردیبهشت۹۹ هم مانند فروردین۹۹ با پربارشی آغاز شد و با پربارشی ادامه خواهد یافت!
اما باحتمال نزدیک به یقین، این پربارشی رفته رفته خطرناک تر و خسارت بارتر خواهد شد! خبرهایی در راه است...

 آخرین پردازش ها بیانگر نفوذ یک کم ارتفاع فعال از چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه از سمت نیمه غربی کشور است که با جریان های مرطوب دریای سرخ، مدیترانه، رود اتمسفری از سمت شاخ افریقا و حتی جریان های مرطوب خلیج فارس، دریای عمان و اقیانوس هند و دریای عرب همراهی خواهد شد و نمایش دیوانه واری را سبب خواهد شد!

 ابتدا چهارشنبه این الگوی بارشی شمال غرب، غرب، جنوب غرب، دامنه های البرز، زاگرس، مناطقی از جنوب و مرکز و سواحل دریای خزر را فرا می گیرد.

 اما از پنجشنبه همزمان با شدت گرفتن بارش ها، در سراسر کشور به جز منطقه کوچکی از جنوب شرق، رگبار، آذرخش، تندبادهای لحظه ای یا ریزش تگرگ خواهیم داشت!

 در برخی استان های غربی، حاشیه زاگرس، بلندی های البرز مرکزی و مناطقی از شمال شرق، احتمال رخداد سیلاب و طغیان شدید رودها وجود دارد!

 در این مناطق احتمال سرریز شدن برخی سدها دور از انتظار نیست!

 بخاطر تندبادهای لحظه ای و بخصوص ریزش تگرگ، در مناطق گسترده ای از کشور احتمال خسارت به محصولات زراعی و باغی وجود دارد!

جمعه بارش ها به یک سوم میهن محدود می شود اما از شنبه هفته آینده بار دیگر دیوانگی الگوی بسیار ناپایدار جدیدی تقریبا سراسر کشور را فرا می گیرد که باحتمال زیاد در چند استان غربی و حاشیه زاگرس دوباره سیلاب های مهیبی را سبب خواهد شد

لطفا جهت اطلاع زودهنگام هموطنان، بخصوص کشاورزان، باغداران و دامداران در انتشار این نوشتار بکوشید.

برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین