پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۳۶۶۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴
یک منبع آگاه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره خبر منتشره مبنی بر شهادت سردار سرتیپ پاسدار امیر علی حاجی زاده، فرمانده این نیرو اظهار کرد: خبر کذب است و هیچ اتفاقی برای سردار حاجی زاده رخ نداده است.

شعارسال:یک منبع آگاه در هوافضای سپاه پاسداران خبر شهادت فرمانده این نیرو را تکذیب کرد.
 
 یک منبع آگاه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره خبر منتشره مبنی بر شهادت سردار سرتیپ پاسدار امیر علی حاجی زاده، فرمانده این نیرو اظهار کرد: خبر کذب است و هیچ اتفاقی برای سردار حاجی زاده رخ نداده است.
 
گفتنی است، از بامداد امروز شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه، برخی رسانه‌های عربی‌زبان نزدیک به عربستان سعودی، با انتشار خبری مدعی شدند سردار امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه در حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به ریف شرقی حمص در سوریه به شهادت رسیده‌ است؛ موضوعی که رسانه های معاند و ضد انقلاب، سعی کردند با آب و تاب آن را بازنشر کنند.
 
اشاره این رسانه‌ها به انفجارهایی بود که روز جمعه در پادگان «ابن هیثم» در جنوب شرقی شهر حمص و در اثر انفجار زاغه‌های مهمات ارتش سوریه در این پادگان رخ داد. این انفجار در حالی بود که بامداد همان روز جمعه نیز بالگردهای رژیم صهیونیستی، مناطقی را در استان قنیطره سوریه هدف قرار داده بودند.
 

پس از شهادت سردار سلیمانی تاکنون بارها شایعه شهادت سرداران سپاه نظیر سردار قاآنی و حاجی زاده منتشر شده که تماما اخبار بدون منشأ و کذب بوده است و به نظر می رسد، یکی از اهداف انتشار چنین شایعاتی، عادی سازی چنین موضوعی باشد تا در صورت ارتکاب چنین اقداماتی، فضای پذیرش آن به خصوص در افکار عمومی مهیا باشد و واکنش هایی نظیر آنچه در ماجرای شهادت سردار سلیمانی شاهد آن بودیم، رخ ندهد.

 
شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  ازسایت خبری تحلیلی  تابناک ،تاریخ انتشار:  13 اردیبهشت   1399،کدخبر: 975796 ،www.tabnak.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States of America
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
0
0
باید با شایعه سازی علیه سپاه تضعیفش کنن در جنگ که کاری نمیتونن بکنن
پرویز
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
0
0
شایه سازی یاهرغلطی که ازدشمنان. سپاه درمیاد درنگ نکنن این دلاوران سپاه که درحال خدمت هستن هزاران برابرنیروجان برکف آماده هستیم که بشنویم خطری سپاه راتهدیدمی کندتاآخرین قطره خونشان رامیریزیم یاجان مان رافدای سپاه ارتش انتظامی می کنیم سگ پارس می کنداماکاروان به راه خودادامه می دهدحالادشمنان ایران قوی ونظام مقدس پارس کنن نظام ما عزیزما
مدیر پایگاه

سلام و عرض ادب


تا حد زیادی هم عقیده هستیم و ملت شریف مان هم همین گونه می اندیشند. اما خواهشا من بعد از بیان کلمات توهین امیز ، فحاشی و ...، برای نشان دادن شجاعت ، غیرت ، قدرت و .... ، پرهیز کنید. استفاده از این عبارت ، اثرگذاری معکوس داشته و ممکن است دوری بیاورد.


ارادتمند

نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین