پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۴۱۳۰
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۷
کوچ امین احمدیان، معاون بازاریابی و فروش شرکت بیمه ملت از چهار راه جهان کودک به ساختمان مرکزی بیمه البرز در خیابان شریعتی؛ خبری بود که دیروز از صنعت بیمه به فضای رسانه‌‎ای کشور نشت کرد.گفته می‌شود که امین احمدیان قرار است یک کرسی از پنج صندلی موجود در هیات مدیره بیمه البرز را از آن خود کند.

شعار سال: کوچ امین احمدیان، معاون بازاریابی و فروش شرکت بیمه ملت از چهار راه جهان کودک به ساختمان مرکزی بیمه البرز در خیابان شریعتی؛ خبری بود که دیروز از صنعت بیمه به فضای رسانه‌‎ای کشور نشت کرد.

گفته می‌شود که امین احمدیان قرار است یک کرسی از پنج صندلی موجود در هیات مدیره بیمه البرز را از آن خود کند. در حال حاضر، صندلی نماینده صندوق بيمه اجتماعي کشاورزان، روستائيان و عشاير در ترکیب هیات مدیره بیمه البرز خالی از سکنه است.

امین احمدیان را می‌توان یکی از چهره‌های خبرساز بهمن ماه سال قبل صنعت بیمه به حساب آورد؛ زمانیکه "نظرعلی صلاحی‌نژاد" مدیرعامل سابق شرکت بیمه ملت با حواشی فراوان از کرسی ریاست به زیر کشیده شد. از مدتها قبل از جدایی صلاحی نژاد از شرکت بیمه ملت تا معرفی سرپرست جدید برای این شرکت بیمه‌ای، از امین احمدیان به عنوان یکی از بخت‌های مدیریت عاملی این شرکت بیمه‌ای یاد می‌شد.

دست آخر، با نشستن اسماعیل دلفراز بر کرسی مدیریت عاملی بیمه ملت، همه نقشه‌های امین احمدیان و حامیان او نقش برآب شد. امین احمدیان در چهارسال گذشته در شرکت بیمه ملت مشغول به‌ کار بوده و در حال حاضر، همسر بهاره هدایت از متهمان امنیتی فتنه ۸۸ است. بهاره هدایت، همسر امین احمدیان سابقه چندین سال زندان را هم در پرونده خود دارد. این مدیر بیمه ملت، درحمایت از مواضع همسرش، بارها با رسانه‌های ضدانقلاب و معاند مصاحبه کرده است.

درحال حاضر، مدیریت عاملی شرکت بیمه البرز را محسن پورکیانی برعهده دارد. جابجایی مدیران در شرکت بیمه البرز در ماه‎های اخیر به شدت خبرساز بوده است؛ از نوع جدایی مدیر عامل قبلی این شرکت تا شیوه نشستن محسن پورکیانی بر صندلی مدیریت عاملی این شرکت! حالا هم احتمال پیوستن امین احمدیان به هیات مدیره بیمه البرز یکبار دیگر، اسباب حیرت ناظران را به دنبال داشته است. باید دید که آیا بیمه مرکزی امین احمدیان را از صافی خود عبور خواهد داد؟

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی نود اقتصادی،تاریخ انتشار:15اردیبهشت1399،کد خبر:2130516،www.90eghtesadi.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین