پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۴۵۳۹
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۲
آذری جهرمی که پیش از این نیز به علاقه خود به تیم پرسپولیس پرده برداشته بود حالا در جدیدترین اقدام با دخالت لحظه آخری معادلات این باشگاه را برهم زد.

شعار سال :آذری جهرمی که پیش از این نیز به علاقه خود به تیم پرسپولیس پرده برداشته بود حالا در جدیدترین اقدام با دخالت لحظه آخری معادلات این باشگاه را برهم زد.

در شرایطی که اختلاف نظر بین اعضای هیئت مدیره پرسپولیس درباره اسپانسر این باشگاه موجب شد تا پای وزیر ورزش نیز به ماجرا باز شود اما تماس وزیر جوان با سلطانی فر شرایط را پیچیده کرد.

در آخرین جلسه پرسپولیسی ها سلطانی فر شرایط دو شرکت اسپانسر را بررسی می کند و با توجه به بدهی سنگینی که یکی از نزدیکان شرکت ریحان فیلم از چندسال قبل به پرسپولیس دارد تاکید میکند با کارگزار فعلی که همان شرکت آتیه داده پرداز است ادامه دهند اما تماس آذری جهرمی با وزیر ورزش شرایط را پیچیده می کند. جهرمی از سلطانی فر میخواهد شرایطی را فراهم کند که پرسپولیس با ریحان فیلم همکاری کند!

حال این سوال پیش آمده که چه ارتباطی میان آذری جهرمی و شرکت ریحان فیلم وجود دارد که با تماس لحظه آخری با وزیر ورزش توانست در معادلات پرسپولیس دخالت کرده و آن را به نفع خود برهم بزند.

برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین