پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۴۵۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲
وزارت اطلاعات موفق شده است دو تیم تروریستی وابسته به گروهک‌های تجزیه‌طلب را که برای اقدامات ایذایی و تروریستی از اقلیم همسایه وارد کشور شده بودند رصد و منهدم کند.

شعار سال: سربازان گمنام امام زمان (عج) در ادارات‌کل آذربایجان و کردستان موفق شدند، دو تیم تروریستی وابسته به گروهک‌های تجزیه‌طلب را که برای اقدامات ایذایی و تروریستی از اقلیم همسایه وارد کشور شده بودند رصد و منهدم نمایند.
طی عملیات اطلاعاتی مؤثر صورت‌گرفته ۱۶ نفر از عناصر تروریست به‌همراه ۲ قبضه کلاشینکف، یک قبضه کلت کمری، ۲ قبضه نارنجک جنگی، ۷ عدد خشاب و ۲۴۰ عدد فشنگ به‌همراه تجهیزات انفجاری بازداشت شدند.
سرکرده این گروهک تروریستی تحت حمایت یکی از کشور‌های مرتجع عربی و در اروپا مستقر است.
برخی از تروریست‌های دستگیرشده، در ترور و به شهادت رساندن افراد بی‌گناه و اخاذی از تولیدکنندگان و تجار در غرب کشور نقش داشته‌اند. یکی از تیم‌های تروریستی در اقدامی جنایتکارانه فرزند یکی از هواداران نظام را مظلومانه به شهادت رسانده است.

شعار سال با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، کدخبر:2258674  تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Kingdom
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
0
0
وزارت اطلاعات همیشه قبل از اینکه مشکلی برای کشور پیش بیاد ورود میکنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین