پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۵۴۴۱
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۰
رئیس پژوهشگاه قوه قضائیه از راه‌اندازی سامانه نشریات علمی قوه قضائیه در این پژوهشگاه خبر داد.

شعار سال: سیدحجت‌اله علم‌الهدی افزود: تا کنون ۱۸ نشریه علمی مربوط به معاونت‌ها و سازمان‌های وابسته به قوه قضائیه و دادگستری‌های استان‌ها در سامانه نشریات علمی بارگزاری شده است.
وی با بیان اینکه در آینده نزدیک تعداد نشریات علمی در این سامانه افزایش می‌یابد، اظهارداشت: از اهداف ایجاد این سامانه در گام نخست، رصد نشریات علمی موجود در مجموعه دستگاه قضایی و سازمان‌های وابسته به آن و تجمیع این نشریات برای دسترسی راحت‌تر مخاطبان آن‌ها است.
علم‌الهدی از پیش‌بینی امتیازاتی برای قضات و کارکنان دستگاه قضایی در خصوص انتشار مقالات خبر داد و گفت: از دیگر اهداف راه‌اندازی سامانه نشریات علمی قوه قضائیه، کمک به ارتقای هر چه بیشتر سطح علمی این نشریات و انجام پیگیری‌ها برای اخذ مجوز‌های لازم از وزارت علوم است.
رئیس پژوهشگاه قوه قضائیه ضمن تاکید بر اهمیت حفظ و ارتقای ظرفیت‌های علمی درون دستگاه قضایی، با اشاره به دیدگاه ریاست قوه قضائیه در امر پژوهش، توسعه و ارتقای نشریات دستگاه قضایی را یکی از راهبرد‌های توسعه امور پژوهشی در قوه قضاییه دانست.
علم الهدی ابراز امیدواری کرد که این سامانه بستر مناسبی برای ساماندهی نشریات و بازنمایی توان پژوهشی و علمی قوه قضائیه باشد.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری جمهوری اسلامی ایرنا ، تاریخ انتشار 22 اردیبهشت    99، کد خبر:    83783968، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین