پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۶۰۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۵
مرتضی قربانی از سرداران سپاه نقل قول منتسب به خودش در خصوص حادثه مانور نیروی دریایی ارتش را تکذیب کرد.

شعار سال: بعدازظهر روز یکشنبه ۲۱ اردیبهشت در حین تمرین دریایی تعدادی از شناور‌های نیروی دریایی ارتش، شناور پشتیبانی سبک کنارک دچار حادثه شد که در پی آن ۱۹ نفر از نیرو‌های ارتش به شهادت رسیدند و ۱۵ نفر نیز مجروح شدند.

بعد از این حادثه برخی رسانه‌های ضد انقلاب شروع به سناریو سازی و دروغ پردازی کردند و مصاحبه‌هایی را به افراد مختلف از جمله سردار قربانی منتسب کردند.

سردار مرتضی قربانی اعلام کرد: نقل قول منتسب به اینجانب در خصوص حادثه مانور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که در فضای مجازی منتشر گردیده تکذیب می‌شود.

این سردار سپاه پاسداران تاکید کرد: اینجانب با هیچ خبرگزاری و رسانه‌ای مصاحبه نداشته و نقل قول منتشر شده شایعه‌ای از طرف ضد انقلاب می‌باشد.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 25    اردیبهشت    99، کد خبر:    13990225000078، www.farsnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
0
اونور آبی ها هم که انگار منتظر نشستن یه اتفاقی توی کشور ما بیفته ،با افکار و دیدگاه های خودشون و البته بر ضد ما تفسیر کنند و حکم بدهند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین