پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۶۳۱۶
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۵
رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی نحوه اعطای سنوات تحصیلی به دانشجویان مشمول را تشریح کرد و گفت: در شرایط خاص دو ترم سنوات ارفاقی با توجه به شیوع کرونا در کشور تعریف شده که اختیار تصمیم‌گیری در این خصوص به کمیسیون موارد خاص دانشگاه ها واگذار شده است.

شعار سال: سردار تقی مهری افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا در سطح کشور و مواجهه برخی دانشجویان با ابهام در نحوه ادامه تحصیل خود و نگرانی‌های بوجود آمده، برابر قانون خدمت وظیفه عمومی در طول تحصیل، به رغم سنوات و مهلت اولیه تحصیلی در نظر گرفته شده، در شرایط خاص دو ترم سنوات ارفاقی نیز تعریف شده که اختیار تصمیم گیری در این خصوص به کمیسیون موارد خاص دانشگاه‌ها واگذار شده است.

وی ادامه داد: تمام مشمولان متقاضی در صورت عدم اتمام تحصیل در سنوات اولیه می‌توانند درخواست سنوات ارفاقی خود را در ابتدای هر ترم به کمیسیون موارد خاص دانشگاه ارائه کنند و در صورت موافقت دانشگاه، می‌بایست به همراه تاییدیه دانشگاه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) محل تحصیل مراجعه ودرخواست خود را ثبت کنند تا پس از بررسی از سوی وظیفه عمومی محل تحصیل، مجوزلازم صادر شود.

رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: حداکثر سنوات اولیه تحصیلی برای مشمولان در مقاطع مختلف از جمله کاردانی ۲/۵ سال، کارشناسی پیوسته ۵ سال، کارشناسی ناپیوسته ۳ سال، کارشناسی ارشد ناپیوسته ۳ سال، کارشناسی ارشد پیوسته ۶ سال، دکتری پزشکی پیوسته ۸ سال و دکتری تخصصی ۶ سال می‌باشد که دو ترم سنوات ارفاقی در صورت نیاز به این سنوات اضافه می‌شود.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان درپیام رسان سروش به نشانی khabarsarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری جمهوری اسلامی ایرنا، تاریخ انتشار 27 اردیبهشت    99، کد خبر:    83788722، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین