پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۸۱۸۱
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۹
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت از آغاز به کار تعداد زیادی از اصناف پر خطر مانند قهوه خانه و کافی شاپ ها خبر داد و گفت: مکان های ورزشی که ورزشکاران به صورت انفرادی به ورزش می پردازند، باز است.

شعار سال: سرهنگ نادر مرادی اظهار کرد: براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا تعداد زیادی از اصناف فعالیت خود را از روز سه شنبه هفتم خرداد ماه آغاز کردند و تعدادی از صنوف که همچنان پرخطر محسوب می‌شوند بسته بوده و اجازه فعالیت ندارند.

وی با اشاره به اینکه، استخرها، سینما‌ها و مراکز ماساژ از این جمله اصناف پرخطر بوده که تعطیلی آنان ادامه دارد، تصریح کرد: این صنوف تا اطلاع ثانوی تعطیل و در صورت فعالیت به منزله رعایت نکردن قوانین بوده و برابر قانون با این گونه واحد‌های صنفی متخلف برخورد قانونی خواهد شد.

وی درخصوص بازگشایی اماکن ورزشی بیان کرد: ورزش‌هایی که به صورت تجمعی در محیط بسته انجام می‌شوند همانند بسکتبال، شنا و. اجازه فعالیت ندارند و تعدادی از سالن‌های ورزشی که در آن ورزش‌هایی به صورت رو در رو و دو نفره همانند کشتی انجام می‌گیرد نیز فعلا بازگشایی نخواهد شد.

براساس گزارش سایت پلیس، این مقام انتظامی همچنین در خصوص چگونگی فعالیت باشگاه‌های بدنسازی، گفت: این دسته از ورزش‌ها که به صورت انفرادی انجام می‌پذیرد منعی نداشته و فعالیت شان آغاز شده است.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت در پایان به فعالیت قهوه خانه‌ها و کافی شاپ‌ها اشاره داشت و خاطر نشان کرد: فعالیت این دسته از اصناف با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به شرط عدم عرضه قلیان بلامانع است.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا، تاریخ انتشار 7    خرداد    99، کد خبر:    99030703856، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین