پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۷۸۳۳۶
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۵
رییس اداره سلامت و تندرستى اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: استفاده از ماسک در کلیه حوزه هاى امتحانى اجبارى است و برای تهیه ماسک مبلغ سه میلیارد ریال اختصاص یافته است.

شعار سال: لیلا اسمعیلى از آمادگى مدارس در خصوص رعایت پروتکل هاى بهداشتى و اجراى طرح فاصله گذارى اجتماعى در کلیه حوزه هاى امتحانى خبر داد.

وی افزود: استفاده از ماسک در کلیه حوزه هاى امتحانى اجبارى است و در صورت امکان استفاده از دستکش نیز توصیه مى شود.

اسمعیلی ادامه داد: برای اینکه هیچ دانش آموزى بدون ماسک در آزمون حضور پیدا نکند، سه میلیارد ریال جهت تامین ماسک براى آن دسته از دانش آموزانى که به هر دلیلى توانایى تامین آن را ندارند، تخصیص داده شده است.

رییس اداره سلامت و تندرستى اداره کل آموزش و پرورش استان از خانواده‌ها خواست به گونه اى برنامه ریزى نمایند که دانش آموزان یک ساعت قبل در محل برگزارى آزمون حضور یابند و از تجمع در ورودى‌ها خوددارى نمایند.

اسمعیلی بیان داشت: کارت ورود به جلسه در منزل با سنجاق به سینه الصاق شود و از دست به دست کردن نوشت افزار و سایر وسایل خوددارى نمایند.

این مسئول تاکید کرد: دانش آموزان جهت کاهش انتقال آلودگى مجاز به آوردن تلفن همراه و هیچ گونه لوازم اضافه نیستند.

رییس اداره سلامت و تندرستى اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: دانش آموزان لازم است اطلاعاتشان را در سامانه www.salamat.gov.ir ثبت نمایند و هفته اى دو بار آن را به روز آورى نمایند.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار 8 خرداد    99، کد خبر:    1007752، www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین