پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۲۷۸۴۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۶
رئیس‌جمهور با بیان اینکه کرونا هنوز تمام نشده، گفت: آموزش و پرورش باید برای سال تحصیلی آینده و انجام فعالیت‌های آموزشی همراه با کرونا برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهد.
شعارسال:رئیس‌جمهور با بیان اینکه کرونا هنوز تمام نشده و ما باید همچنان  برای زندگی همراه با این بیماری در آینده آماده باشیم، گفت: آموزش و پرورش باید برای سال تحصیلی آینده و انجام فعالیت‌های آموزشی همراه با کرونا برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهد.
 
حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در گفت‌و‌گوی تلفنی با وزیر آموزش و پرورش، از کادر آموزشی و معلمان کشور که با تلاش و کوشش خود به رغم مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا امر مهم آموزش را تعطیل نکرده و شعار " تعطیلی مدارس، تعطیلی آموزش نیست" را تحقق بخشیدند قدردانی کرد و گفت: استفاده از فضای مجازی و آموزش از راه دور برای تداوم روند آموزش دانش‌آموزان بسیار مهم است.
 
رئیس‌جمهور همچنین بهره‌گیری از تجربیات چند ماه گذشته در زمینه آموزش از راه دور و اطمینان از اثربخشی برنامه‌ها و رفع کاستی‌های آموزش غیرحضوری و مبتنی بر فضای مجازی را برای کسب آمادگی‌ها برای شروع سال تحصیلی آینده و مراقبت از استمرار کیفی آموزش را ضروری دانست.
 
روحانی اظهارداشت: مراکز آموزشی و معلمان باید دسترسی همه دانش آموزان به آموزش کیفی و کامل را فراهم آورند و برنامه‌ریزی‌ها با دقت انجام شود تا از اختلال در آموزش دانش‌آموزان و تضییع فرصت تحصیل آنان جلوگیری گردد.
 
رئیس‌جمهور مشارکت بیشتر خانواده‌ها در پیگیری آموزش فرزندان و مشارکت فعال دانش‌آموزان در فرآ‌یند یادگیری را از اتفاقات مثبت آموزش در دوره کرونا ذکر کرد و از معلمان و کادر آموزشی مدارس که در هفته های گذشته برای رفع اشکالات و پاسخگویی به سؤالات دانش‌آموزان در مدارس حاضر شده و برای بهبود وضعیت تحصیلی دانش‌آموزان و بالارفتن کیفیت آموزش تلاش کردند، قدردانی کرد.
 
روحانی با بیان اینکه کرونا هنوز تمام نشده و ما باید همچنان  برای زندگی همراه با این بیماری در آینده آماده باشیم، خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش باید برای سال تحصیلی آینده و انجام فعالیتهای آموزشی همراه با کرونا برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهد و با بررسی شرایط با همکاری وزارت بهداشت پروتکلهای لازم را طراحی و برای تصویب در ستاد ملی کرونا ارائه کند.
 
همچنین محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش نیز در این گفت و‌گو، گزارش کاملی از روند ارائه آموزش به دانش‌آموزان با استفاده از تلویزیون و فضای مجازی و شیوه‌هایی همچون مدرسه تلویزیونی، شبکه آموزشی دانش‌آموز (شاد)، تولید و عرضه بسته‌های خودآموز آموزشی و برگزاری کلاس‌های حضوری رفع اشکال را ارائه کرد.
 
وزیر آموزش و پرورش تأکید کرد: با تلاش کادر آموزشی و معلمان کشور به رغم شیوع ویروس کرونا، امر مهم آموزش و یادگیری در کشور تعطیل نشد و همه تلاش خود را انجام خواهیم داد که با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی در مقاطعی که امتحانات حضوری برگزار می‌شود، دانش‌آموزان و والدین آنها هیچگونه نگرانی از بابت سلامت نداشته باشند.

 
شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری  تسنیم  ،تاریخ انتشار:   9 خرداد 1399،کدخبر :   2275476،www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Sweden
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
0
0
دیگه الان آموزش و پرورش با مشکلات شبکه شاد و مشکلات آموزش مجازی آشناست پس اگر کم کاری یا اهمالی صورت بگیره دیگه جای اعتراض و توجیهی نیست.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین