پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۸۵۲۰
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۲
متاسفانه با وجود اطلاع رسانی‌های مکرر و درخواست‌های متوالی از وزیر محترم جهاد کشاورزی در خصوص ساماندهی به موضوعات و مشکلات این بخش، کمترین بازخورد معناداری در خصوص رفع مشکل ملاحظه نمی‌شود. اگر جناب وزیر فکر کرده اند که توان رسانه صرفا محدود به بحث اطلاع رسانی است، سخت در اشتباه هستند، بهره گیری از الزامات حقوقی و قانونی و همچنین الزامات و تاکیدات مدیران بالادستی هم می‌تواند در دستور کار رسانه و مطالبه گری بحق توسعه گرا، قرار گیرد. لطفا، خواهشا و بشکلی برادرانه و مشفقانه، تذکرات و مشکلات منعکس شده را با جدیت بیشتری دنباله گیری کنید، ما را ایمن و دوست خود بدانید، تمایلی به تخریب و تضعیف احتمالی شما وجود ندارد.

شعار سال: طبق اطلاع منابع آگاه تاکنون دو میلیون تن نهاده دامی در گمرک معطل مانده است .بانک مرکزی اعلام کرده که صاحبین کالا می توانند با ارائه کد تخصیص ارزی این نهاده ها را ترخیص کنند.

تعداد بازدید : 23

اما سوال اینجاست که اگر این کالا ترخیص شد آیا مابه التفاوت ارز دولتی از وارد کننده گرفته خواهد شد یا نه؟

چرا شرکت پشتیبانی دام از ترخیص این نهاده ها جلوگیری می کند؟

اما دلیل شرکت پشتیبانی امور دام برای ترخیص قطره چکانی این کالا نبود کامیون است!

اما راهداری می گوید ،هیچ مشکلی در حمل کالاهای اساسی و ضروری و نهاده های دامی را نداریم!

عدم ترخیص و عرضه نهاده های دامی باعث شده که این نهاده ها گران شود.افزایش قیمت نهاده های دامی دلیل نبود هماهنگی بین دستگاه های واردکننده خوراک دام اتفاق افتاده اما این عدم هماهنگی و گرانی نهاده های دامی تاثیر مستقیم بر قیمت محصولات پروتئینی مرغ و گوشت و تخم مرغ دارد و این گرانی به گردن خریدار این محصولات خواهد افتاد.

 

برگرفته ازفضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین