پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۲۷۸۵۹۱
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۰
در حالی که با شیوع کرونا مدارس تعطیل شدند و دانش آموزان عملا از مدرسه دور ماندند، اما سال تحصیلی با این وضعیت رو به پایان است. اما نگرانی‌ها برای بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید از هم اکنون پدیدار شده است. اما برخی کشور‌ها راهکار‌های بهداشتی و پیشگیری‌های خاصی را برای مقابله با ویروس کووید ۱۹ و جلوگیری از ابتلای دانش آموزان به آن، در پیش گرفته اند که مشاهده این تجربیات شاید بتواند برای ایران نیز راهگشا باشد. برخی از این راهکار‌ها را در خبر زیر می‌بینید.

شعار سال: سال تحصیلی در ایران رو به پایان است، آن هم در شرایطی که از اسفندماه، مدارس به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل هستند. با این حال از همین حالا همگان نگران بازگشایی مدارس در سال تحصیلی آینده هستند، چون پیش‌بینی می‌شود اوج بعدی کرونا در پاییز امسال پدیدار شود. هنوز کسی نمی‌داند وضعیت مدارس ایران در سال تحصیلی آینده چگونه خواهد بود، اما مروری بر وضعیت مدارس برخی کشور‌های جهان پس از بازگشایی در دوران پساکرونا، تصویر ذهنی ما را در مورد چگونگی بازگشایی مدارس، کاملتر می‌کند. پس این فیلم را ببینید!

تعداد بازدید : 11
 

برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین