پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۸۷۰۲
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۹
یکی از عادات خوب، ولی بد اجرا گردیده برخی از مدیران دولتی، تبریک خاص به اشخاص تازه منتصب شده، آن هم به شکلی غلوگونه، تعارفی، شعاری، همراه با صدق دل مسئله دار است. به راحتی می‌توان حدس زد که ۱۴ هزار مدیر دولتی، قصد ارسال تبریک به آقای قالیباف را دارند. آیا از خود پرسیده ایم، واقعا چرا؟ هرچند که لبخند خوانندگان، خودش جواب مشخص داستان است.
شعار سال: یکی از مدیرانی که همانند و همراستا با سایر مدیران دولتی، اقدام به ارسال پیام تبریک برای انتصاب آقای قالیباف کرده بود، جناب آقای سلطانی فر، وزیر محترم ورزش و امور جوانان می‌باشد.. ما از ایشان فقط و فقط، یک سوال داریم، آیا واقعا به آنچه که در متن پیام تبریک نوشته ای، اعتقاد قلبی داری؟

پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی انتخاب دکتر قالیباف به عنوان رییس مجلس یازدهم شورای اسلامی

وزیر ورزش و جوانان در پیامی انتخاب دکتر محمد باقر قالیباف را به عنوان رییس مجلس یازدهم شورای اسلامی تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
برادر ارجمند جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف
انتخاب شایسته جنابعالی بعنوان رییس مجلس شورای اسلامی نشانه اعتماد عمومی نمایندگان خانه ملت به شایستگی ها‌ی حضرتعالی و باور به توانایی مدیریت شما بر قوه مقننه دارد.
اینجانب ضمن ابراز خرسندی از این اتفاق میمون و مبارک، اطمینان راسخ دارم که به لطف الهی و درایت و تدبیر جنابعالی مجلس یازدهم در مسیری که رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای (مد ظله العالی) در پیام خویش ترسیم فرمودند، تاثیرات جدی وتعیین کننده خواهد گذاشت.
از درگاه ایزد منان عزت، سربلندی و توفیقات جنابعالی و همه خدمتگزاران به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مسالت می‌نمایم.

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش وجوانان

آقای وزیر، آیا احیانا به خطر افتادن جایگاه مدیریتی شما و احتمال سوال و استیضاح، شما را به این سنخ گفتار و این شیوه نگارش، هدایت نکرده است؟ آیا واقعا شما از این اتفاق میمون، خرسند هستید؟ بنظر ما آینده نزدیک، چیز‌هایی را مشخص نموده که امروز تقریبا برای ما قابل حدس است. فکر می‌کنیم، حتی اگر تمایل هم داشته باشید با آقای قالیباف وارد رابطه شوید، نوع بازی ایشان با بازی‌های شما، سازگاری ندارد. سربسته از چیز‌هایی صحبت کردیم و حدس‌های سیاسی زدیم که با توجه به زیرکی مسبوق به سابقه در شما، خوب می‌دانیم که سر خط داستان را گرفته اید.
از درگاه ایزدمنان عزت، سربلندی و توفیقات جنابعالی و همه خدمتگزاران به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مسئلت می‌نمایم.
 
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین