پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۸۸۲۷
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۳
دومین نیروگاه گازی بروجرد در شهرک صنعتی این شهرستان با حضور لرستان به بهره برداری رسید.

شعار سال: آئین بهره برداری از نیروگاه گازی «الماس نیرو» روز شنبه با حضور استاندار لرستان و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی در شهرک صنعتی بروجرد برگزار شد.
فریدون خودنیا مدیر عامل شرکت توزیع برق لرستان در این مراسم اظهار داشت: احداث نیروگاه گازی الماس نیرو یکی از پروژه‌های اقتصاد مقاومتی است که با تلاش متولیان و دست اندرکاران پس از ۳ سال فعالیت تیمی مستمر به انجام رسید.
وی افزود: ایجاد این نیروگاه برای بهره گیری در مواقع اضطراری و حساس اهمیت دارد، به طوری که این پروژه یک نیروگاه تولید پراکنده در سطح کشور است که امروز افتتاح شد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان تصریح کرد: این نیروگاه‌ها دقیقاً در محل‌هایی که مصرف برق بالا است احداث می‌شوند و این پروژه هم در محل شهرک صنعتی بروجرد که مصرف برق آن بالاست ایجاد شده است.
خودنیا ادامه داد: تا کنون ۶ نیروگاه پراکنده تولید برق در سطح استان لرستان بهره برداری شده و این دومین نیروگاه در شهرستان بروجرد است.
به گفته وی، پروژه نیروگاه گازی الماس نیرو سالانه ۴۸۰۰۰ مگاوات ساعت تولید برق دارد و توانسته برای ۱۵ نفر شغل ایجاد کند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان با بیان اینکه تا کنون در لرستان ۵۰۰ کیلو مگاوات انرژی خورشیدی تولید شده است، یادآور شد: این آمادگی را داریم که ۱۰ هزار پروانه تولید انرژی خورشیدی را در استان صادر کنیم.
خودنیا افزود: این ظرفیت بسیار بالایی است که می‌تواند موجب رنگین شدن سفره مردم و ایجاد اشتغال آن‌ها شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، کد خبر:4937881، تاریخ انتشار:  11خرداد 1399، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین