پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۹۲۹۷
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۷
آدبیر انجمن قطعه‌سازان از رایزنی برای واردات بدون انتقال ارز و مخالفت بانک مرکزی در این زمینه خبر داد. به گفته وی قطعه سازان علاوه بر تامین ارز به صورت تهاتری، تامین ارز متقاضی و گزینه «بدون انتقال ارز» را نیز پیگیری می‌کنند.
شعار سال: آرش محبی‌نژاد، دبیر انجمن قطعه‌سازان اظهار داشت: قطعه سازان علاوه بر تامین ارز به صورت تهاتری، تامین ارز متقاضی و گزینه «بدون انتقال ارز» را نیز پیگیری می‌کنند که در مورد آخر، بانک مرکزی با تامین ارز بدون ذکر منشا آن مخالف است.
وی بیان کرد: اگر گزینه واردات بدون انتقال ارز اجرایی می‌شد، بسیاری از ارز‌هایی که دست اشخاص حقیقی و حقوقی است می‌توانست در چرخه اقتصادی وارد شده و از آن‌ها به خوبی استفاده شود.
محبی نژاد افزود:به ویژه اکنون که در شرایط تحریم به سر می‌بریم، حجم زیادی از ارز وجود دارد که افراد نمی‌توانند منشا مشخص آن را ارائه کنند. بانک مرکزی همواره تاکید ویژه‌ای روی مشخص بودن منشا ارز‌ها داشته، این در حالی است که در این صورت برای تحریم‌کنندگان نیز منشا ارز‌ها مشخص می‌شود و دیگر نمی‌توان به دور زدن تحریم‌ها ادامه داد، اما در عین حال بانک مرکزی نیز نگران از دست رفتن ارز‌ها و از کنترل خارج شدن آنهاست.

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب ،تاریخ انتشار: 13 خرداد 1399،کدخبر : www.90eghtesadi.com 2131337
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین