پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۹۶۵۳
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۱
وکیل مالباختگان شرکت رامک خودرو گفت: پرونده مالباختگان شرکت رامک خودرو در شعبه ۹ دادگاه کیفری یک تهران برگزار می‌شود.
شعارسال:مالباختگان رامک خودرو هفته آینده برای احقاق حق خود در دادگاه حاضر می‌شوند.
 
پرونده رامک خودرو بیش از ۷ هزار شاکی دارد که تمامی آن‌ها برای دریافت خودروی تیوولی مبالغ مختلفی را به حساب این شرکت واریز کردند، اما با گذشت بیش از ۲ سال از واریز آن‌ها هنوز خودرو به مالباختگان تحویل داده نشده است.
 
موضوع از آن قرار است که اواخر سال ۹۵ شرکت رامک خودرو آگهی فروش خودرو مورد نظر خود را با قیمت حدود ۱۰۰ میلیون تومان منتشر کرد و قرار شد این خودرو‌ها را پس از گذشت ۱۲۰ روز کاری تحویل خریداران دهد، اما اکنون با گذشت مدت‌ها هنوز هیچ خودرویی به خریداران تحویل داده نشده است.
 
مالباختگان مبالغ متعددی را از ۵۰ تا ۱۲۰ میلیون تومان به حساب این شرکت واریز کردند، اما هنوز خودرویی نگرفته‌اند و ضرر بسیاری کرده‌اند.
 
رسول کوهپایه زاده وکیل مالباختگان شرکت رامک خودرو ، با اشاره به برگزاری دادگاه پرونده بزرگ رامک خودرو اظهار کرد: جلسه رسیدگی به پرونده رامک خودرو ۱۹ خردادماه برگزار می‌شود.
 

وی افزود: این پرونده با داشتن چندین هزار شاکی از جمله پرونده‌های بزرگ به حساب می‌آید که هفته آینده رسیدگی به آن انجام می‌شود.
 
کوهپایه زاده درباره شعبه رسیدگی کننده به پرونده رامک خودرو گفت: این پرونده در شعبه ۹ دادگاه کیفری یک تهران و به ریاست قاضی کشکولی برگزار می‌شود.

 
شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری  باشگاه خبرنگاران جوان ،تاریخ انتشار:   14 خرداد 1399،کدخبر :7372008 www.yjc.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین