پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۰۰۴۰
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳
فروشنده‌ای، ۲۰۶ کارشناسی شده و بدون عیب را شب به نمایشگاه دار فروخته و خودرو را در پارکینگ نمایشگاه برای معامله فردا، گذاشته تا روز بعد سند بزنند! فروشنده، فردا برای سند زدن خودرو رفته و نمایشگاه دار کلاهبردار از صاحب خودرو درخواست ۸ میلیون پول خسارت کرده است! چرا که خودرو روغن سوزی داشته و دود آبی می‌دهد. مابقی ماجرا را در کلیپ ارسالی، مشاهده کنید.

شعار سال: خیانت و کلاهبرداری جدید نمایشگاه داران خودرو در حق مردم بی خبر که دیدن و شنیدنش برای فهم و آگاهی همه هموطنان ضروری و لازم است! طرف ۲۰۶ بدون عیب را شب به نمایشگاه دار فروخته و خودرو را در پارکینگ نمایشگاه گذاشته تا روز بعد سند بزند! وقتی برای سند زدن خودرو رفته، نمایشگاه دار کلاهبردار از صاحب خودرو درخواست ۸ میلیون پول خسارت کرده است! حالا دلیل و ادامه را خودتان مشاهده کنید و خیلی مراقب این افراد باشید! نظارتی در کار نیست، فقط با اطلاع رسانی می‌شود جلوی این دزدی‌ها را گرفت و باید خودمان به داد خودمان برسیم!

تعداد بازدید : 75

برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین