پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۰۲۴۵
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶
آذربایجانی‌ها در اعتراض به تخریب برند پنیر لیقوان تبریز در رسانه‌ی ملی توسط یکی از شرکت‌های لبنیاتی، پویش خرید محصولات لیقوان را آغاز کردند. برخی از اصناف نیز از فروش محصولات شرکتی که پنیرلیقوان تبریز را تخریب کرده است خودداری می‌کنند.
شعار سال: آذربایجانی‌ها در اعتراض به تخریب برند پنیر لیقوان تبریز در رسانه‌ی ملی توسط یکی از شرکت‌های لبنیاتی، پویش خرید محصولات لیقوان را آغاز کردند. برخی از اصناف نیز از فروش محصولات شرکتی که پنیرلیقوان تبریز را تخریب کرده است خودداری می‌کنند .
شرکتی که با تخریب برند تبریز و آسیب به صنعت آذربایجان می‌خواست سود کند اکنون بخش عظیمی از مشتریان خود را از دست داده است.

این شرکت در عرض کمتر از یک ماه قیمت پنیر سنتی خود را از ۱۵ هزار به ۲۵ هزار تومان افزایش داده است.
 
مجری یک برنامه آشپزی برای تبلیغ پنیر میهن، اقدام به مصادره پنیر سنتی لیقوان به نفع میهن و سپس، تخریب پنیر سنتی لیقوان می‌کند. این کار با بازتاب‌های منفی شهروندان مواجه شده و مجری برنامه آشپزی مجبور به توجیه و عذرخواهی می‌شود. در نهایت اینکه، برخی از فروشندگان محصولات لبنی مستقر در استان‌های ترک نشین، اقدام به تنبیه شرکت میهن می‌کنند. چرا باید یک برند معتبر، اجازه چنین تخریب‌هایی را به یک مجری می‌داد؟
تعداد بازدید : 366
تعداد بازدید : 260
 
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین