شعار سال: آذربایجانیها در اعتراض به تخریب برند پنیر لیقوان تبریز در رسانهی ملی توسط یکی از شرکتهای لبنیاتی، پویش خرید محصولات لیقوان را آغاز کردند. برخی از اصناف نیز از فروش محصولات شرکتی که پنیرلیقوان تبریز را تخریب کرده است خودداری میکنند .
شرکتی که با تخریب برند تبریز و آسیب به صنعت آذربایجان میخواست سود کند اکنون بخش عظیمی از مشتریان خود را از دست داده است.
این شرکت در عرض کمتر از یک ماه قیمت پنیر سنتی خود را از ۱۵ هزار به ۲۵ هزار تومان افزایش داده است.
مجری یک برنامه آشپزی برای تبلیغ پنیر میهن، اقدام به مصادره پنیر سنتی لیقوان به نفع میهن و سپس، تخریب پنیر سنتی لیقوان میکند. این کار با بازتابهای منفی شهروندان مواجه شده و مجری برنامه آشپزی مجبور به توجیه و عذرخواهی میشود. در نهایت اینکه، برخی از فروشندگان محصولات لبنی مستقر در استانهای ترک نشین، اقدام به تنبیه شرکت میهن میکنند. چرا باید یک برند معتبر، اجازه چنین تخریبهایی را به یک مجری میداد؟
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال