پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۰۵۳۰
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴
رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان با بیان این مطلب که در شرق استان کرمان وقوع طوفان گرد و خاک دور از انتظار نیست، گفت: از امروز تا چند روز آینده مردم شرق استان کرمان با کاهش دید و کاهش کیفیت هوا روبرو خواهند بود همچنین در شمال استان وزش تندباد‌های لحظه‌ای و خیزش گرد و غبار دور از انتظار نیست.
شعار سال: "حمیده حبیبی" در خصوص آخرین وضعیت جوی استان کرمان گفت: وزش باد و به تبع آن خیزش گرد و خاک پدیده غالب این روزهای استان کرمان خواهد بود.

وی با بیان این مطلب که در شرق استان کرمان وقوع طوفان گرد و خاک دور از انتظار نیست، ادامه داد: از امروز تا چند روز آینده مردم شرق استان کرمان با کاهش دید و کاهش کیفیت هوا روبرو خواهند بود همچنین در شمال استان وزش تندبادهای لحظه‌ای و خیزش گرد و غبار دور از انتظار نیست.

رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان در خصوص وضعیت دمایی استان کرمان گفت: تا ۵ روز آینده تغییر محسوسی در وضعیت دمایی سطح استان نخواهیم داشت همچنین در ارتفاعات جنوبی استان احتمال رشد ابر و رگبار حفیف دور از انتظار نخواهد بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 19 خرداد 1399، کد خبر: 99031911519، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین