پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۰۶۲۵
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۶
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با ارسال پیامی محبت آمیز از حرکت جهادی فرماندهان و کارکنان شناور‌های نفتکش جمهوری اسلامی ایران که محموله فرآورده‌های نفتی را به کشور ونزوئلا منتقل کردند قدردانی نمودند.
شعارسال:در پی عملکرد موفق پرسنل نفتکش‌های اعزامی به ونزوئلا، رهبر معظم انقلاب در پیامی از فرماندهان و کارکنان شناورهای جمهوری اسلامی قدردانی و تشکر کرد.
 
*** قدردانی از فرماندهان و کارکنان شناورهای نفتکش‌های اعزامی
 
 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با ارسال پیامی محبت آمیز از حرکت جهادی فرماندهان و کارکنان شناورهای نفتکش جمهوری اسلامی ایران که محموله فرآورده‌های نفتی را به کشور ونزوئلا منتقل کردند قدردانی نمودند.

 
*** متن پیام تشکر رهبر معظم انقلاب

رهبر معظم انقلاب در متن این پیام ، آورده است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم به همه شما عزیزان، کاپیتان و کارکنان کشتی خداقوت می‌گویم. کار بزرگی کردید. حرکت شما حرکتی جهادی بود.
کشور را سرافراز کردید.
 
ان شاالله موفق باشید.
 
سیدعلی خامنه ای ۹۹/۳/۱۹
 
 
*** نفتکش‌های اعزامی ایرانی در راه ونزوئلا
 
 چندی پیش پنج نفتکش ایرانی حامل فرآورده‌های نفتی با پرچم ایران در حال حرکت به سمت ونزوئلابودند.
 
این اقدام ایران از آن جهت صورت گرفته است که ونزوئلا به دلیل بحران‌های متعدد و خروج شرکت‌های نفتی خارجی از این کشور، در صنعت پالایش خود دچار مشکل شده است، از این رو ایران تصمیم گرفته است که صادرات فرآورده‌های نفتی را به وسیله تانکر از آب‌های آزاد انجام دهد.
 
این اقدام ایران در حالی صورت گرفته که سال‌های گذشته بسیاری از محموله‌های صادراتی ایران به وسیله تانکرهای خارجی و با پرچم کشورهای دیگر صورت می‌گرفت اما این بار مساله کاملا متفاوت است و می‌تواند به گونه‌ای حامل یک پیام خاص در خصوص نادیده گرفتن بین‌المللی تحریم‌ها باشد.
 
 
شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از   خبرگزاری   صنایع ،تاریخ انتشار:  19 خرداد 1399،کدخبر: 180916 ،www.sanayepress.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین