پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۱۲۴۵
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۵
سردار یزدی گفت: با شیوع بیماری کرونا ۷۰۰ هیئت و هزار مسجد در زمینه تولید ماسک، شیلد و گان مشارکت داشتند.
شعارسال:سردار محمد رضا یزدی فرمانده سپاه محمد رسول‌الله تهران بزرگ عصر امروز در مراسم جلسه شورای فرماندهی ستاد مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران اظهار کرد: در حال حاضر و با شیوع بیماری کرونا ۷۰۰ هیئت و هزار مسجد در زمینه تولید ماسک، شیلد و گان مشارکت داشتند و نیرو‌های داوطلب بسیجی معابر، ایستگاه‌های اتوبوس و حتی فروشگاه‌ها را ضدعفونی کردند.
 
او ادامه داد: ما ۴۰۰ هزار سبد معیشتی در دو نوبت و حدود ۱۷۰ هزار سبد در نوبت سوم و مواد ضدعفونی بین نیازمندان توزیع کردیم و نگاه ویژه‌ای به مناطق محروم داریم.
 
او افزود: دشمنان در فضای مجازی سعی در ایجاد ناامیدی بین مردم دارند و برای دفع این گونه موارد اقدامات خوبی انجام دادیم.

لزوم شناسایی عواقب ناشی از بیماری کرونا
 
در ادامه مراسم محسنی بندپی استاندار تهران گفت: ما باید عواقب ناشی از بیماری کرونا را شناسایی کنیم تا دشمنان نتوانند در حوزه‌های مختلف به ما ضربه بزنند.
 
او افزود: در حال حاضر میزان استفاده‌کنندگان از مترو افزایش پیدا کرده و فاصله‌گذاری اجتماعی در این ناوگان تحت تاثیر قرار گرفته است.
 
محسنی بندپی گفت: به تمام ادارات ابلاغ شده است که خانم‌های شاغل که دارای فرزند زیر سه سال هستند بتوانند از مزیت دورکاری استفاده کنند.
 
استاندار تهران افزود: اگر مردم در زمان استفاده از ناوگان حمل‌ونقل عمومی نکات بهداشتی را رعایت نکنند پروتکل‌های سختگیرانه‌تری اعمال می‌شود؛ مردم باید همکاری‌های خود را مثل گذشته ادامه دهند و عادی‌انگاری شرایط توصیه نمی‌شود.
 
او تصریح کرد: در زمینه طرح ترافیک اگر شرایط در تهران تغییر کند تصمیمات جدیدتری در ستاد ملی کرونا گرفته و اجرا می‌شود.
کاهش بودجه دانشگاه‌ها
 
در ادامه مراسم جلیل کوهپابه‌زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: آمادگی برای موج‌های جدید احتمالی بیماری حاد تنفسی نیازمند تخصیص منابع و آمادگی پرسنل نظام سلامت است؛ در حال حاضر ۶۰ درصد از بودجه دانشگاه‌ها از درآمدشان است و میزان درآمد کاهش پیدا کرده است. وزارت بهداشت سعی کرده است منابع را به دانشگاه‌ها تخصیص دهد، اما این بودجه‌ها کافی نیست و دانشگاه‌ها با مشکلات بودجه‌ای روبرو هستند.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران بیان کرد: در حال حاضر هنوز مردم به دلیل ترس از بیماری کرونا به مراکز درمانی مراجعه نمی‌کنند.
 
او افزود: کمبود منابع باعث برهم زدن آرامش پرسنل کادر درمان می‌شود و ما برای مقابله با بیماری کرونا باید به حوزه بهداشت و پیشگیری توجه بیشتری داشته باشیم.
                                                                         
                                                                                                                       
شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری  باشگاه خبرنگاران جوان ،تاریخ انتشار:  21   خرداد 1399،کدخبر:7385583    ،www.yjc.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین