پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۱۹۵
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی ضمن اعلام آنکه نصب تابلوی جنس فروخته شده پس گرفته نمی‌شود، خلاف قانون است، گفت: با صدور اطلاعیه ای به واحدهای صنفی میوه فروشی همه آنها مکلف به اجرای طرح پس گرفتن میوه فروخته شده هستند.
شعارسال: حسین مهاجران از صدور اطلاعیه ای به واحدهای صنفی میوه فروشی خبر داد و اظهار کرد: به تمام واحدهای صنفی میوه فروشی اطلاعیه دادیم که در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و به منظور دوری از هر گونه تنش میان فروشندگان و خریداران، اجناس فروخته شده را که از سوی مشتریان پس آورده می شود، پس بگیرند.

وی با بیان اینکه نصب تابلوی "جنس فروخته شده پس گرفته نمی شود"، خلاف قانون و اخلاق حرفه ای است، افزود: در صورتی که مشتری پس از خرید متوجه وجود عیبی در اجناس شود، حق دارد که آن جنس را به فروشنده پس بدهد.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی در عین حال با اشاره به این مطلب که برخی میوه ها همچون انگور به محض آنکه از جعبه به ظروف منتقل می شوند، دچار تلفات ریزش می شوند و از شادابی می افتند، افزود: اگرچه فروشندگان با پس گرفتن اجناس تا حدودی دچار ضرر و زیان می شوند اما قاعدتا همه می دانیم که پس آوردن اجناس از سوی مشتریان، اتفاقی نادر است و در صورتی که فروشنده جنس را پس نگیرد، تنش به وجود خواهد آمد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از روزنامه همشهری، صفحه 4، تاریخ انتشار: چهارشنبه 17 شهریور 1395، کدخبر: 6911.

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین