پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۲۱۵۳
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸
وزیر جهاد کشاورزی بر لزوم برنامه‌ریزی دقیق برای اجرای الگوی کشت پیش از شروع فصل نشاکاری در استان‌ها تاکید کرد.
شعار سال: کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی در دیدار با استاندار بوشهر در رابطه با الگوی کشت در این استان اظهار کرد: از آنجایی بزودی کشت محصولات زراعی آغاز می‌شود، باید استان‌هایی که زمان کشت آن‌ها با هم در یک راستا است، بر اساس الگوی کشت و نیاز کشور برنامه ریزی صورت پذیرد.

در این دیدار، استاندار بوشهر در رابطه با دستاورد‌های کشاورزی این استان گفت: در حوزه نخیلات تا پایان سال ۹۹، ۲۴۰۰ هکتار از اراضی آماده بهره‌برداری است و در حوزه گلخانه‌ها از ۱۲۵ هکتار گلخانه به ۴۰۲ هکتار گلخانه رسیده‌ایم.

عبدالکریم گراوند با اشاره به اینکه ۷۰۰ هکتار به مزارع میگو این استان اضافه شده است، تصریح کرد: ۳۷۰۰ هکتار دیگر از این مزارع هم در مرحله زیر ساخت است که تمام آن توسط بخش خصوصی تامین اعتبار می‌شود.

وزیر جهاد کشاورزی همچنین به طور جداگانه با قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام دیدار و درباره مسائل بخش کشاورزی این استان گفتگو کرد.




شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از دولت، کد خبر:۳۴۱۰۸۸، تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹، dolat.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین