پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۳۲۶۸
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۹
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: طرح حمایت مالی از افشاگران فساد با امضای ۱۵۰ نفر جمع آوری شد و اکنون هم در حال افزایش است.
شعار سال: حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در مورد طرح حمایت مالی از افشاگران فساد، گفت: برای اینکه طرح سوت زنی و حمایت مالی از افشاگران فساد جنبه قانونی پیدا کند، تعدادی از نمایندگان آن را پیشنهاد داده‌اند، در این طرح مشوق‌هایی برای افشاکنندگان مفسدان در نظر گرفته شده که بسیار خوب است.

او افزود: طرح حمایت مالی از افشاکنندگان فساد هنوز یک طرح اولیه است، این طرح باید به معاونت قوانین و مرکز پژهش‌های مجلس برود تا پخته شود، ولی اصل طرح به هیئت رئیسه آمده است و از اینجا به اداره قوانین مرکز پژوهش‌ها ارسال می‌شود تا با سرعت در کمیسیون قضایی و برنامه بودجه بررسی شود، به صحن بیاید و تصویب شود.

سلیمی ادامه داد: این طرح بسیار قوی است و ما نمی‌خواهیم سرعت فدای دقت و دقت فدای سرعت شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس تصریح کرد: طرح حمایت مالی از افشاگران فساد مالی تا روز گذشته با امضای ۱۵۰ نفر جمع آوری شده و اکنون هم در حال افزایش است.



او با اشاره به لایحه‌ای که قرار است دولت در مورد حمایت مالی از افشاکنندگان ارائه دهد، گفت: دولت چرا معطل می‌کند؟ دولت تا از خواب بیدار شود صبح شده است، چراکه ۷ سال از عمر این دولت گذشته حالا می‌خواهد در این مورد لایحه دهد.

سلیمی اضافه کرد: دولت مانند بسیاری از مسائل دیگر تنها قصد ارائه دارد، اما عملی نمی‌کند، قرار بود یک سال و نیم پیش لایحه اصلاح ساختار بودجه از سوی دولت به مجلس ارائه شود، اما هنوز اقدامی صورت نگرفته است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار: 2 تیر  1399 ، کدخبر: ۷۳۹۸۱۸۲ ، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین