پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۳۵۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴
رئیس کل دادگستری در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان به مناسبت هفته قوه قضاییه گفت: با ورود دستگاه قضایی به موضوع واگذاری زمین های دولتی ، 13 نفر زمین های دریافتی را پس دادند.

شعار سال: آیت الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان در دیدار امروز با مسئولان قضایی استان با اشاره اهمیت و حساسیت جایگاه قضاوت گفت : اعتماد مردم به قوه قضاییه به عنوان دستگاه حاکمیتی، سبب اعتماد مردم به نظام هم می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به عملکرد موفق دادگستری استان اشاره کرد و افزود:  تلاش مسئولان قضایی استان برای بسیج همه ظرفیت های استان از جمله پتانسیل علما، اساتید و ریش سفیدان سبب شده است در سال های اخیر روند وقوع جرایم در استان کاهش یابد.

آیت الله نورمفیدی با قدردانی از رویه قوه قضاییه بر برخورد با فساد به ویژه فساد درون دستگاهی از دستگاه قضایی استان هم توصیه کرد: نظارت مستمر را جدی بگیرند تا شاهد کمترین تخلف و فساد نباشیم .

رئیس کل دادگستری گلستان در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان از  رسیدگی پرونده واگذاری غیرقانونی زمین های دولتی به افراد خاص در دادسرای مرکز استان خبر داد و گفت: در این پرونده زمین های دولتی در مناطق گران قیمت گرگان ، بسیار کمتر از ارزش واقعی و با شرایط ویژه به افراد خاص واگذار شده است .

 

هادی هاشمیان افزود: بر اساس قانون ، اراضی دولتی داخل محدوده شهرها باید به افراد کم درآمد و کسانی که خانه ندارند واگذار شود اما در این پرونده زمین ها به تعدادی از مدیران و کارکنان این دستگاه اجرایی و در مناطق گران قیمت گرگان واگذار شده است .

هادی هاشمیان افزود: این پرونده در کارگروه گسترش عدل و آزادی های مشروع دادگستری استان بررسی و هم اکنون در دادسرای گران در حال رسیدگیست .

وی ادامه داد: پس از تشکیل پرونده 13 نفرانصراف خود را از دریافت زمین اعلام کردند.

رئیس کل دادگستری گلستان  افزود: استفاده از ظرفیت صدا و سیما برای افزایش آگاهی های حقوقی مردم ، مشارکت ریش سفیدان و علما حل اختلاف برای حل و فصل اختلافات و ساماندهی  دانشگاهیان در قالب کلینیک های حقوقی برای مشاوره حقوقی رایگان از جمله اقدامات دادگستری استان  برای افزایش آگاهی حقوقی مردم و کاستن از ورودی پرونده است .

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار: 3 تیر ۱۳۹۹، کد خبر: 1019012،www.borna.news

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
0
0
زمين هاي دولتي؟ اين ديگه چيه! واقعا تا الان ماشين دولتي شنيده بوديم زمين دولتي هم رونمايي شد؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین