پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۴۰۶۵
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۲
محمد آشوری، عضو هیات موسس فراکسیون محیط‌زیست و توسعه پایدار مجلس یازدهم، گفت: انتخابات هیات‌رئیسه این فراکسیون هفته کاری آینده برگزار می‌شود.

شعار سال: محمد آشوری، عضو هیات موسس فراکسیون محیط‌زیست و توسعه پایدار مجلس یازدهم، گفت: انتخابات هیات‌رئیسه این فراکسیون هفته کاری آینده برگزار می‌شود.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس افزود: بیش از ۹۰ نماینده برای عضویت در این فراکسیون ثبت‌نام کرده‌اند و مقدمات برگزاری انتخابات و آغاز به کار فراکسیون فراهم شده است.

عضو هیات‌رئیسه مجلس شورای اسلامی دوره دهم افزود: با بهره‌گیری از تجارب خوب و عملکرد موفق این فراکسیون در ادوار گذشته، بنا داریم تا موضوعات مهم این حوزه را با کمک سازمان حفاظت محیط‌زیست و سمن‌های فعال این حوزه شناسایی و در قالب یک برنامه کوتاه‌مدت و میان مدت اولویت‌بندی و بیش از پیش مورد توجه کمیسیون‌های تخصصی و صحن مجلس قرار دهیم.

او دیگر اعضای هیات موسس فراکسیون را سیدشمس‌الدین حسینی نماینده رامسر، کوچکی‌نژاد نماینده رشت و رحیمی‌جهان‌آبادی نماینده تربت جام معرفی کرد و گفت اساسنامه فراکسیون تدوین شده و پس از انتخابات هیات رییسه به رأی مجمع عمومی گذاشته خواهد شد.

او گفت: هیچ فراکسیونی تاکنون تشکیل نشده و هیات‌رئیسه مجلس زمان برگزاری فراکسیون‌ها را به بعد از تشکیل کمیسیون‌ها موکول کرد.

آشوری اضافه کرد: تشکیل فراکسیون‌ها بر اساس قاعده و روال مشخصی است و می‌بایست با اعلام عمومی و نظارت هیات‌رئیسه و تدوین صورتجلسه و برگزاری انتخابات علنی و رسمی صورت گیرد.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری اعتماد آنلاین ، تاریخ انتشار 5    تیر    99، کد خبر:   414835، www.etemadonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین